11 תשובות
תני רק לאנשים שאת סומכת עליהם להחזיק אותה את לא חייבת לתת לאנשים גם להחזיק אותה בהתחלה אם את מפחדת הכל טוב והיא ממש חמודה:)
אנונימית
מזל טובב איזה כיף לך וואי
גם אמא שלי הייתה ככה עם כל האחים שלי אבל אין לך מה לדאוג בשבועות הראשונים הם גדלים מהר את מהר מאוד כבר לא תפחדי הכל בסדר זה טבעי ממש
אנונימית
קודם כל מזל טוב!
דבר דני אל תדאגי את
לא תפילי אותה
תשמרי עליה טוב
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!!
מאוד כיף לדעת שאני לא היחידה... תודה.
ולגידי ., אני לא בת 20+ אבל תודה רבה
אנונימית
הפחד שלך ממש מובן, אני חושבת שעם הזמן זה ישתחרר
שיהיה מלא מזל טוב!
שואל השאלה:
17
אנונימית
וואו באמת ממש יפה
היה מרצון ?
מלא הצלחה
שואל השאלה:
לא היה מתוכנן... אבל תודה רבה חחח
אנונימית
שואלת השאלה אני יודעת שאני בעיקוב אבל תוכלי רגע לשלוח לי הודעה בפרטי? אני חייבת לשאול אותך משהו
היא לא תיפול, אמא יודעת מצוין מה הילדה צריכה. אל תחששי מזה כי זה לא יקרה. תיהי בטוחה בעצמך ותשמרי עליה טוב. מזל טוב❤
יואו איזה חמוד שיהיה במזל טוב
ואין לך ממה לפחד דברים יותר קטנים לא נופלים מהיד זה פשוט הרגשה בהתחלה בהצלחה והמון מזלט