6 תשובות
את יכולה למצוא יזיז(:זה אותו עיקרון פשוט בלי התחייבות אם זה משתנה לך לפני עונות
אנונימי
שואל השאלה:
לא אין לי בעיה כול העונות פשוט זה מדגבר בחורף:)
אנונימית
שואל השאלה:
latif אני רוצה חבר לחורף וזה עולה לי על העצבים
אנונימית
בת כמה את?
אנונימי
פשוט תגידי שבאלך חבר לחורף.
ואת לא היחידה
אה חח אוקיי ובת כמה את?
אנונימי