6 תשובות
את יכולה למצוא יזיז(:זה אותו עיקרון פשוט בלי התחייבות אם זה משתנה לך לפני עונות
אנונימי
שואל השאלה:
לא אין לי בעיה כול העונות פשוט זה מדגבר בחורף:)
לא אין לי בעיה כול העונות פשוט זה מדגבר בחורף:)
אנונימית
שואל השאלה:
latif אני רוצה חבר לחורף וזה עולה לי על העצבים
latif אני רוצה חבר לחורף וזה עולה לי על העצבים
אנונימית
בת כמה את?
אנונימי
פשוט תגידי שבאלך חבר לחורף.
ואת לא היחידה
ואת לא היחידה
אה חח אוקיי ובת כמה את?
אנונימי
באותו הנושא: