4 תשובות
לגיטימי,לא רואה בזה משהו רע אל תתדחיקי
זה בסדר, את כבר בוגרת ואת מרגישה שאת רוצה מישהו שיהיה לצידך .. אולי תצאי לדייטים?
שואל השאלה:
יש כל שניה סגר
אי אפשר להתחיל משהו באמת נורמלי
אנונימית
בטח שאפשר, כאילו- מי אני, אני כולה 16 אבל תנסי דרך האינסטה או אתרים(?)
=0