4 תשובות
את העונה הראשונה.
העונה ה2!!!!!!
שואל השאלה:
אני תמיד יאהב הכי את
עונה 1 ולמה כי זואי וקרמיט היו זוג עד שהפרידו ביניהם
אנונימית
הראשונה