14 תשובות
אתה תרגיש כשזה יבוא לך
יש כאלה.
זה בסדר להרגיש ככה
יכול להיות שבעתיד זה ישתנה ויכול להיות שלא, אבל זה בסדר לא לרצות את זה
יכול להיות שבעתיד זה ישתנה ויכול להיות שלא, אבל זה בסדר לא לרצות את זה
גם אני לא מרגישה כל כך אבל יכול להיות שזה תלוי במי שתיפגש
לא כולם מרגישים צורך וזה בסדר גמור
שמע אתה חופר רצח
עם כמות הפעמים שרשמת את זה כבר זה ברור שאתה פוחד להתאהב
עם כמות הפעמים שרשמת את זה כבר זה ברור שאתה פוחד להתאהב
שואל השאלה:
פגשתי אחלה בנות והכל אבל לא רציתי להשאר עם מישהי מהן "לתמיד", מבחינתי חברות עם בנות זה ידידותי כמו עם בנים
פגשתי אחלה בנות והכל אבל לא רציתי להשאר עם מישהי מהן "לתמיד", מבחינתי חברות עם בנות זה ידידותי כמו עם בנים
אנונימי
שואל השאלה:
^^מה?
^^מה?
אנונימי
כשאתה אוהב מישהי אתה תרגיש שלם איתה
וזו הרגשה מדהימה. כל אחד זקוק למישהו שיהיה שם בשבילו
ואני מבינה שיש מצב שזה נשמע לך כמו משהו מתיש אבל כשזו הבחורה הנכונה אתה תרגיש אחרת
וזו הרגשה מדהימה. כל אחד זקוק למישהו שיהיה שם בשבילו
ואני מבינה שיש מצב שזה נשמע לך כמו משהו מתיש אבל כשזו הבחורה הנכונה אתה תרגיש אחרת
שואל השאלה:
אני לא מרגיש זקוק זה העניין, אני מאוד אוהב להיות לבד ברוב הזמן, כשאני עם חברים אני פחות נהנה אפילו
אני לא מרגיש זקוק זה העניין, אני מאוד אוהב להיות לבד ברוב הזמן, כשאני עם חברים אני פחות נהנה אפילו
אנונימי
היי
אממ אני לא ככ יודעת מה הסיבות לזה אבל אתה יכול לנסות פעם אחת בחייך את המושג "אהבה"
תלך לדייט תנסה לצאת עם מישהי ותראה ואם זה מתאים לך , אם אתה מרגיש שאין לך צורך באהבה זה גם סופר בסדר אבל אני חושבת שלפני שמחליטים שלא רוצים צריך לנסות
אני מאחלת לך בהצלחה מקווה שעזרתי3>
אממ אני לא ככ יודעת מה הסיבות לזה אבל אתה יכול לנסות פעם אחת בחייך את המושג "אהבה"
תלך לדייט תנסה לצאת עם מישהי ותראה ואם זה מתאים לך , אם אתה מרגיש שאין לך צורך באהבה זה גם סופר בסדר אבל אני חושבת שלפני שמחליטים שלא רוצים צריך לנסות
אני מאחלת לך בהצלחה מקווה שעזרתי3>
שואל השאלה:
ניסיתי כמובן להיות בקטעים עם בנות, זה אחלה לגמרי אבל אני לא מרגיש צורך להיות איתן לתמיד, טוב לי כשאני במצב הזה
ניסיתי כמובן להיות בקטעים עם בנות, זה אחלה לגמרי אבל אני לא מרגיש צורך להיות איתן לתמיד, טוב לי כשאני במצב הזה
אנונימי
אולי תלך לפסיכולוג ( פסיכולוגים ממש עוזרים לנו להבין את הרגשות שלנו )
אנשים מתאהבים. זה לא קורה ברגע אבל זה קורה. אתה עוד תרגיש את זה
באותו הנושא: