זה עושה לי ממש ממש רע שאני כבר רוצה להישלח לאימוץ.. אני כל הזמן חושבת על איך יאהבו אותי כי מרגיש לי שלא אוהבים יהודים או אנשים שגרו בישראל. עכשיו בקשר לנצרות זה קצת שונה כי אני יותר מתחברת לזה אבל בקשר לישראל אני כל הזמן מנסה למצוא דרכים כדי שאני לא אהיה קשורה לפה כי מרגיש לי שאם ישאלו על זה אז לא יאהבו אותי בגלל זה ואני מודעת לזה שלא כולם יאהבו גם אם אגיד שגרתי בישראל וגם אם לא אבל עדיי המחשבות משגעות אותי.. אני אשמח שתעזרו לי כי אני מתחילה אפילו לדבר כבר שטויות ופרצוף שיאמצו אותי וכל השיט הזה..