4 תשובות
תנסי לדבר על זה עם אנשים שמכירים אותך כשזה קורה והם יכולים לעזור לך להיזכר בכל דברים הטובים.
זה קורה הרבה לאנשים וזה לא משהו שצריך לבודד אותך או להוריד ממך
זה קורה הרבה לאנשים וזה לא משהו שצריך לבודד אותך או להוריד ממך
אם תעסיקי את עצמך בדברים לעשות לא יהיה לך זמן לחשוב בעתיד כי את עכשיו בהווה וחשוב שתקיפי את עצמך באנשים שאת אוהבת, אפשרי גם למצוא תשוקה לגבע משהו שתעביר לך את הזמן והעצב, כתיבה אישית עוזרת לי בלהרגיע את הרגשות ולהוציא אותם אוליי את תוכלי למצוא משהו כזה גם
מקווה שעזרתי לך:)
מקווה שעזרתי לך:)
תראי, לפעמים זה בילתי נמנע וחושבים על דברים שעשינו ומתבאסים, אבל קודם כל, גם אם את כבר לא כזאת וזו לא את - זה גם בסדר לעשות טעויות, וזה בסדר שפישלת, זה בסדר שהיו לך רגעים כאלה שיש לכל אדם אנושי. אז תזכרי גם את זה, תזכרי שאת לא היחידה שמצטערת על דברים שהיא עשתה.
וכפי שכתבת, את יודעת שאת לא כזאת, את השתנת, להפך, את צריכה לחשוב על זה ולהתגאות בעצמך שאת כבר לא כזאת, שעברת תהליך.
החרטה שלך לגבי זה מראה כמה את מצטערת על זה, ובאמת, זה מספיק. תסתכלי קדימה, תתקני את מה שאפשר לתקן ותביטי לעתיד, את עשית טעויות, אבל תסלחי לעצמך ותתגאי במי שאת היום.
אל תתני לזה לבאס אותך נסיכה.
וכפי שכתבת, את יודעת שאת לא כזאת, את השתנת, להפך, את צריכה לחשוב על זה ולהתגאות בעצמך שאת כבר לא כזאת, שעברת תהליך.
החרטה שלך לגבי זה מראה כמה את מצטערת על זה, ובאמת, זה מספיק. תסתכלי קדימה, תתקני את מה שאפשר לתקן ותביטי לעתיד, את עשית טעויות, אבל תסלחי לעצמך ותתגאי במי שאת היום.
אל תתני לזה לבאס אותך נסיכה.
ב-אנגלית יש ביטוי מאוד טוב+שגור :
put the past behind you
יש דברים בעבר שלטובתנו וניתן ללמוד מהם
אך יחד עם זאת לנבור בעבר ובדברים שאת מלקה עצמך עליהם או דברים שמבאסים אותך זה כבר לא טוב
אומרים גם שמי שלא מבין שהעבר שלו לטובתו גם העתיד שלו עלול להיפגם מכך
ההתעסקות בעבר עלולה לגרוע ממה שאת רוצה להשיג כעת כי כל המחשבה שלך בעצם בעבר
כל דבר שקורה בעולם הזה מדויק להפליא ואין שום טעות
את צריכה לקחת את העבר בתור מקפצה לעתיד טוב יותר
תגידי לעצמך שבאותה העת פעלת הכי טוב שידעת
עכשיו את כבר בכיוון של דרך חדשה ודרך אמונה אפשר לקבל עתיד הרבה יותר טוב
לא סתם אומרים שהמחשבה מייצרת מציאות
מציע לך להניח לעבר
כן תעשי דמיון מודרך על רקע מוזיקת רגועה ותראי את עצמך כל הזמן מצליחה ומגשימה את המטרות שלך
אני חושב שדרך תהליך העצמה שתעברי ואימון אישי תוכלי לשים את החיים שלך במקום הרבה יותר טוב
גם תפילות בקול יעזרו לנקות מחשבות
כמו גם קריאת תהילים
יוגה גם כלי שיעזור לך באיזון
אשמח ממש לשמוע שאת מצליחה
בהצלחה יקרה
put the past behind you
יש דברים בעבר שלטובתנו וניתן ללמוד מהם
אך יחד עם זאת לנבור בעבר ובדברים שאת מלקה עצמך עליהם או דברים שמבאסים אותך זה כבר לא טוב
אומרים גם שמי שלא מבין שהעבר שלו לטובתו גם העתיד שלו עלול להיפגם מכך
ההתעסקות בעבר עלולה לגרוע ממה שאת רוצה להשיג כעת כי כל המחשבה שלך בעצם בעבר
כל דבר שקורה בעולם הזה מדויק להפליא ואין שום טעות
את צריכה לקחת את העבר בתור מקפצה לעתיד טוב יותר
תגידי לעצמך שבאותה העת פעלת הכי טוב שידעת
עכשיו את כבר בכיוון של דרך חדשה ודרך אמונה אפשר לקבל עתיד הרבה יותר טוב
לא סתם אומרים שהמחשבה מייצרת מציאות
מציע לך להניח לעבר
כן תעשי דמיון מודרך על רקע מוזיקת רגועה ותראי את עצמך כל הזמן מצליחה ומגשימה את המטרות שלך
אני חושב שדרך תהליך העצמה שתעברי ואימון אישי תוכלי לשים את החיים שלך במקום הרבה יותר טוב
גם תפילות בקול יעזרו לנקות מחשבות
כמו גם קריאת תהילים
יוגה גם כלי שיעזור לך באיזון
אשמח ממש לשמוע שאת מצליחה
בהצלחה יקרה