זה באמת נכון שבנות שמים את כל מי שנחמד אליהן בפרינדזון? ודברו דוגרי בלי להתייפיף
מרגיש כל הזמן בנות שאני טוב איתן ונותן מעצמי,זה הולך למצבים כאלה,ואם אני פחות אכפתי או מתנהג פחות נחמד פתאום הן רודפות יותר ומחפשות את הקשר,לא מבין זה באמת חייב להיות ככה?...