9 תשובות
כן
נכון
מתה כן
כן, אבל הכל רק יחסי כמובן
נכון מאוד
חד משמעית
אבל שופטים אותנו בגלל הערסים
אבל שופטים אותנו בגלל הערסים
ביחס לאירופאים כן חח
לא
כולם אומרים כן אבל לכו תעשו טיול בצרפת ותראו איך הם מתנהגים לתיירים.
אנחנו מדינה שמאוד אוהבת תיירים ואנחנו ישר רוצים לעזור להם כשצריך. ומי צריך נימוסים כשאתה אמיתי? אם הם משתמשים בנימוסים זה תמיד שקר כי ככה הם גדלו, אבל אצלנו כשאנחנו משתמשים בנימוסים אנחנו באמת מתכוונים לכך. וגם קיימות אצלנו מילות נימוסים שלא קיימות בשפות אחרות, כמו לדוגמא לרוויה או תתחדש.
כולם אומרים כן אבל לכו תעשו טיול בצרפת ותראו איך הם מתנהגים לתיירים.
אנחנו מדינה שמאוד אוהבת תיירים ואנחנו ישר רוצים לעזור להם כשצריך. ומי צריך נימוסים כשאתה אמיתי? אם הם משתמשים בנימוסים זה תמיד שקר כי ככה הם גדלו, אבל אצלנו כשאנחנו משתמשים בנימוסים אנחנו באמת מתכוונים לכך. וגם קיימות אצלנו מילות נימוסים שלא קיימות בשפות אחרות, כמו לדוגמא לרוויה או תתחדש.
באותו הנושא: