12 תשובות
שואל השאלה:
וואי את זה לא ידעתי! תמיד אהבתי בנים אתיופים אבל את הבנות לא הבנתי
וואי את זה לא ידעתי! תמיד אהבתי בנים אתיופים אבל את הבנות לא הבנתי
אנונימית
"ואז אני מקבלת רושם שונה על אתיופים וזה גורם לי לא לאהוב אותם"
ממש לא כולנו ככה, זה כמו שבכל עדה יש חארות אני קיבלתי את התחושה הזאת מבנות מרוקאיות זה לא אומר שכל הרושם שלי על העדה הזאת משתנה
ממש לא כולנו ככה, זה כמו שבכל עדה יש חארות אני קיבלתי את התחושה הזאת מבנות מרוקאיות זה לא אומר שכל הרושם שלי על העדה הזאת משתנה
אנונימית
וואי בתור אתיופי תמיד האתיופיות רכלניות כאלה
כאילו חלקן כנראה יותר מחצי
ממש לא ^
זה כמו שאני אגיד יותר מחצי מהמרוקאיות רכלניות רק כי כמה מרוקאיות ריכלו עליי
זה כמו שאני אגיד יותר מחצי מהמרוקאיות רכלניות רק כי כמה מרוקאיות ריכלו עליי
אנונימית
זה לא כולן אומנם אני לא אתיופית אבל יש כאלו נחמדות ממש תלוי בבנאדם
שואל השאלה:
אני אגיד לך למה זה מביא לי מחשבה שניה על העדה בכללי קודם כל אני לא מכירה אתיופים מקרוב ממש ואני משתדלת להבין אותם ולקבל כזה יחס מהם זה מה שגורם לי לקבל טראומה ולא בקטע גזעני פשוט אני אתרחק מהם בגלל טראומה ואז זה יראה גזעני
אני אגיד לך למה זה מביא לי מחשבה שניה על העדה בכללי קודם כל אני לא מכירה אתיופים מקרוב ממש ואני משתדלת להבין אותם ולקבל כזה יחס מהם זה מה שגורם לי לקבל טראומה ולא בקטע גזעני פשוט אני אתרחק מהם בגלל טראומה ואז זה יראה גזעני
אנונימית
מה זאת אומר לחשוב שוב פעם? אין קשר בין הצבע עור שלהם ובכללי לעדה שלהם לזה שהם רכלניות, הן פשוט לא התבגרו
ואם זה גורם לך להיות גזענית יש לך בעיה חיים
ואם זה גורם לך להיות גזענית יש לך בעיה חיים
אנונימית
ברור. בכיף 3>
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל תמיד הן צוחקות לי בפרצוף או יושבות בקבוצה ופוגעות וכאילו.. אני הכי מנסה לקבל אותם
למרות כל הגזענות שיש היום וזה באמת גורם לי לחשוב שוב פעם.
כן אבל תמיד הן צוחקות לי בפרצוף או יושבות בקבוצה ופוגעות וכאילו.. אני הכי מנסה לקבל אותם
למרות כל הגזענות שיש היום וזה באמת גורם לי לחשוב שוב פעם.
אנונימית
אין מה לעשות עם הבנות האלה אין לי מה להגיד לך גם לי יש בנות כאלה בכיתה ואני בעצמי אתיופית ואני מרגישה אותו הדבר כמוך מהן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל האמת שהבאת לי הרגשה יותר טובה תודה שהסברת את עצמך פשוט הרגשתי כאילו אני גזענית ואני הכי לא כזו ממש תודה
אבל האמת שהבאת לי הרגשה יותר טובה תודה שהסברת את עצמך פשוט הרגשתי כאילו אני גזענית ואני הכי לא כזו ממש תודה
אנונימית
באותו הנושא: