5 תשובות
סתם גזענית
אנונימית
לא בהכרח, זו יכולה להיות חרדה נורמלית מהנסיבות הבטחוניות שאנחנו חיים בה היום
יכול להיות שאת סתם מפחדת
כולם ככה היום תראי את המצב במדינה אחים שלי שומעים בום הכי קטן כבר מתחילים להכנס לחרדה זה טבעי פשוט תתרחקי מאנשים שלא נראים לך לעין זה בנתים מה שאפשר לעשות
היי,
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את מוצפת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שפתאום, בגלל המצב החדש שאת חיה בו, מתחילים לעלות אצלך פחדים חדשים שלא היו שם קודם ומציקים לך בכול מקום שאת הולכת אליו ואנשים שאת פוגשת ברחוב.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות המצב הבלתי אפשרי שאת מתמודדת אתו , הסכמת לבוא לפוסט זה, פתחת את ליבך וביקשת עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וננסה ביחד למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
קורא את מה שאת כותבת ורואה כמה את מוצפת וכמה את רוצה שזה יפסיק.. שפתאום, בגלל המצב החדש שאת חיה בו, מתחילים לעלות אצלך פחדים חדשים שלא היו שם קודם ומציקים לך בכול מקום שאת הולכת אליו ואנשים שאת פוגשת ברחוב.. לא יכול לתאר לעצמי כמה זה וודאי מפורר אותך מבפנים..
ולמרות המצב הבלתי אפשרי שאת מתמודדת אתו , הסכמת לבוא לפוסט זה, פתחת את ליבך וביקשת עזרה.. דבר שבטח דרש ממך אומץ רב..
אני אחד מהמתנדבים של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, ואני רוצה להזמין אותך, אם תרצי, לבוא ולדבר עם אחד המתנדבים\מתנדבות שלנו, בשיחה פרטית ואנונימית, ללא שיפוטיות וננסה ביחד למצוא דרך אולי להקל עלייך מעט..
שלך
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: