6 תשובות
כן חושבת שכן
אנונימית
אני פוסט טראומתית ועם הבן זוג שלי חמש שנים ומאורסים....
אבל לדוגמה אנחנו במלחמה ושהיא תסתיים בעזרת השם יהיו המון אנשים עם פוסט טראומה אז אני לא חושבת שזה בעיה... מן הסתם קצת יותר קשה בגלל העבר אבל אם רוצים לדעתי הכל אפשרי רק צריך לרצות
בתור פוסט טראומתי אני יכול להגיד שזה מתאגר
אבל כן, הייתי יוצא
בתור חרדתית לדעתי כן
זה תלוי בהרבה דברים אבל אני חושבת שכן
זה לא שלי אין טראומות מדברים..
אנונימית
יכול להיות, אי אפשר לענות על זה בתשובה של כן ולא.
מודה שיכול להיות שזה גדול עליי. אבל זה תלוי בבן אדם, תלוי בקשר שלנו, בכמה זמן אנחנו מכירים, באיזה שלב בחיים שלי אנחנו נהיה ביחד. באיזה מקום אני אהיה עם עצמי באותו שלב.

אי אפשר לשים על זה תגית. על בני זוג בכללי.
אנונימית
כן
אני גם פוסט טראומתית אז אוליי נבין זה את זו יותר