4 תשובות
יש ולא מעט.
פסיכיאטר מאבחן, אבל למצוא את המקור בדרך כלל מוצאים בטיפול פסיכולוגי.
שואל השאלה:
ואם אני רוצה לדעת לבד ממה זה נגרם?
אני לא זוכרת שום דבר טראומתי במיוחד
ופסיכיאטר כבר אבחן...
יכול להיות גם שאת זוכרת את האירוע בכלל, יש אנשים שמרוב שהטראומה היתה קשה להכלה אז הם לא זוכרים את האירוע ולוקח זמן לפצח את המקור-והפיצוח צריך לעשות בעזרת איש מקצוע שיודע איזה שאלות לשאול בדרך כלל
אם את לא זוכרת שום דבר טראומתי, אז למה את רוצה לבדוק?(את לא חייבת לענות אם את מרגישה לא בנוח)
שואל השאלה:
כי אני רוצה לדעת מה המקור לבעיה שלי... ואולי ככה זה יפסיק את ההתקפי חרדה...