4 תשובות
לא לסלוח לבן אדם
להרגיש צורך לנקום חזרה ולטפח את הרגש השלילי
לא לסלוח למישהו או להרגיש שבא לך לנקום בחזרה
אם מישהו עשה לך משהו רע, את כןעסת עליו גם אחרי שזה כבר לא רלוונטי
את ממשיכה לשנוא אותו ואת שומרת על הכעס
נוטרת טינה