התחברות הרשמה

לסלוח או להמשיך לנטור טינה?

דיברנו וזה ענה יבש ואז בהודעה האחרונה ששלחתי סינן אותי יומיים ואז שבוע אחרי זה ששאלתי למה שנפגשנו הוא אמר שהיה עצבני לאחר שרב מכות עם מאבטח במסיבה
29 במרץ 2023, 12:43
טינה    
3 תשובות
תסלחי... אבל אין סיבה להמשיך לנסות אם זה קורה כמה פעמים
ש
שָׁוַארְמָה נָתַתִּי לְנוּרִית
נראלי תסלחי מה יעזור לך לכעוס עליו
אבל תסבירי לו למה זה עצבן אותך
L
Lin k
תסלחי
פשוט תסבירי לו שזה לא לעניין
ו
וודי חמודי
באותו הנושא:
האם באמת צריך לסלוח ולא לשמור טינה לאנשים שפגעו בי?
איך לא לנטור טינה?
מה זה אומר לנטור טינה?
מה זה לנטור טינה?
אתם חושבים שאנחנו צריכים לנטור טינה לגרמנים על מה שהם עשו לנו?
מה זה אומר לנטור טינה??
איך קוראים לשיר הזה עם הפסנתר שזה כזה טין טין טין טין טין טין טין טין כאילו נו נראלי שזה של אמינם אבל אני לא בטוחה
איך לא לשמור טינה ופשוט לסלוח ב-לב שלם?
מה ההבדל בין לשמור טינה ולבין לא לסלוח?
איך להפסיק לנטור טינה לבנות הדודות שלי אני פשוט מתעבת אותן
איך לנטור טינה?