3 תשובות
כן הן המשפחה שלך אבל את לא חייבת לגמרי לאהוב אותם. זה בסדר שאת לא מתחברת לכל מיני בני אדם בעיקר שהם עשו דברים כאלו גם אם הם בני דודות שלך. תהיי נחמדה וזה פשוט יכול לעבור אבל את לא תמיד חייבת להתחבר אליהן
אנונימית
אם הן השתנו והן כבר לא חיות את החיים האלה אוליי לא צריך לנטור להן טינה. אם הן ממשיכות עם הרוע שלהן פשןט אל תחשבי אליהן ואם יצא לך מתישהן הזדמנות להיןת מעליהן תנסי לעשות את השיקולים שלך
הן מקנאות, וזאת התנהגות מגעילה כלכך אתן לא צריכות להתייחס אליהן, זה בסוף יחזור אליהם אני מקווה שאת ואמא שלך יום אחד תבינו שאתם הרבה יותר ממה שהן אומרות לכן!!!