התחברות הרשמה

איך לא לנטור טינה לחבר שלי על דברים חרא שהוא עשה בתחילת הקשר?

פשוט בא לי לשחרר ולא לישוב על זה יותר. מרגישה שזה עדיין בראש שלי ולא עושה לי טוב. כן הוא התנצל מלא פעמים בערך כל פעם שהעלתי את זה, כולם עושים טעויות. והמערכת יחסים שלנו בריאה יותר אבל לפעמים פשוט אני חושבת על זה ורע לי
19 בנובמבר 2022, 22:45
התאהבותמערכת יחסיםפרידותהתחלותטינה    
תשובה אחת
קורה וזה גם הגיוני
אבל בסוף חשוב להתקדם הלאה ולשחרר מזה
תנסי לדבר איתו שוב, ליישב את העניינים ולהשלים עם מה שקרה, לסלוח ולהמשיך הלאה
א
אנונימית__123
באותו הנושא:
מה זה אומר לנטור טינה?
מה זה לנטור טינה?
איך לא לנטור טינה?
מה זה אומר לנטור טינה??
אתם חושבים שאנחנו צריכים לנטור טינה לגרמנים על מה שהם עשו לנו?
איך קוראים לשיר הזה עם הפסנתר שזה כזה טין טין טין טין טין טין טין טין כאילו נו נראלי שזה של אמינם אבל אני לא בטוחה
איך לנטור טינה?
חשבתי על זה ואני נוטרת טינה יותר מדי, איך אפשר לא לנטור?
שמירת טינה על ידי כלב - כלבים שומרים כעס וטינה על בעליהם?
דרכים איך להפסיק לנטור טינה????
מה זה טינה?יעני שומר טינה וזה