16 תשובות
לפתח ביטחון עצמי
את לא מכוערת! את הכי יפה ביקום!!!!!
שואל השאלה:
אני לא רוצה מחמאות על משהו שהוא לא נכון.
אני לא מצלמת את עצמי בכלל כי אני לא פוטוגנית אני נראת שמנה יש לי חצקונים כתפיים רחבות שפתיים דקות אף ענק ראש קטן שלא מתאים לגוף שלי שיער גלי מכוער
ואני יכולה לשנות את עצמי אבל נמאס לי להיות מכוערת בטבעי שלי
אני לא רוצה מחמאות על משהו שהוא לא נכון.
אני לא מצלמת את עצמי בכלל כי אני לא פוטוגנית אני נראת שמנה יש לי חצקונים כתפיים רחבות שפתיים דקות אף ענק ראש קטן שלא מתאים לגוף שלי שיער גלי מכוער
ואני יכולה לשנות את עצמי אבל נמאס לי להיות מכוערת בטבעי שלי
אנונימית
ויודעת מה, אם את חושבת שלטפח קצת פנים ושיער יעלה לך את הביטחון זה בסדר גמור. שתדעי שאת מהממת בכל מצב, אבל מבינה אם את מרגישה שאת צריכה קצת יותר טיפוח. תקראי על מוצרים שונים ואולי איפור ובכללי טיפוח, לדעתי את תהני מזה גם בלי קשר.
שואל השאלה:
אולי הדבר היחיד אצלי שיפה זה הגומות והריסים זהו אבל
אולי הדבר היחיד אצלי שיפה זה הגומות והריסים זהו אבל
אנונימית
תחפשי מוצרי טיפוח וכאלו, אני חושבת שיעשה לך טוב. אבל שתדעי שאני חושבת שאת עוד יותר יפה מהתיאור שלך!❤
שואל השאלה:
כן אבל אני מרגישה זיוף אם אני אעשה החלקה ניתוח אף אני מאוד רוצה זה החלום שלי או אשנה בעצמי דברים אני ארגיש מזוייפת.
כן אבל אני מרגישה זיוף אם אני אעשה החלקה ניתוח אף אני מאוד רוצה זה החלום שלי או אשנה בעצמי דברים אני ארגיש מזוייפת.
אנונימית
לא ניתוחים, קצת איפור ומוצרי טיפוח לשיער
קודם כל תיזכרי שאך שאת רואה את עצמך זה לא אך שאנשים רואים אותך יכול להיות שאת חושב שאת מכוערת והחברים שלך חושבים שאת מדהים 2 תמיד חשוב גם האופי ונגיד ואת "מכוערת" תנסי לשפר לפחות את מה שאת יכול כמו נגיד את שמנה{אני לא יודע רק מעלה תאוריה סליחה אם אני פוגע אך שהוא} אז תעשי ספורט ותשמרי על תזונה נכונה ותרזי {כמובן כל מה שאני אומר זה לא קל אבל אם את חשובה לעצמך תעשי את זה} לא אוהב את השיער תשימי קרמים כולשהם או לכי לספר ותבקשי טיפים תנסי לפחות לשפר את עצמך איפה שאת יכולה בצורה הטובה ביותר 3 תמיד תיזכרי לכול בן אדם יש תעם שונה גם את זה שאת אוהבת חושב שאת מכוערת פשוט תעברי עד שתימצאי את הבן אדם שחושב שאת יפה
מקווה שעזרתי
אה נ.ב אני אומר לך גם בתור בן אני לא יודע אם זה משנה אבל אני יציין את זה ביטחון עצמי זה הדבר הכי חשוב והכי יפה באמת את יכולה להיות הכי יפה בעולם אם אין לך ביטחון עצמי יחשבו שאת מכוערת ואף אחד לא ישים לב אליך
עכשיו גמרתי מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
אה נ.ב אני אומר לך גם בתור בן אני לא יודע אם זה משנה אבל אני יציין את זה ביטחון עצמי זה הדבר הכי חשוב והכי יפה באמת את יכולה להיות הכי יפה בעולם אם אין לך ביטחון עצמי יחשבו שאת מכוערת ואף אחד לא ישים לב אליך
עכשיו גמרתי מקווה שעזרתי
אה ועוד משהו תמיד תישארי טיבעי זה לפי דעתי הכי יפה
תנסי להסתכל במראה ולהגיד שאתה יפה.גם תנסי להתאפר קצת אם זה יעשה לך טוב וטיפוח ולהתאמן ולאכול בריא את לא מרגישה נוח עם הגוף שלך.להל יש פיתרון.ותאמיני לי שזה שאת לא פוטוגנית ואת לא מצלמת את עצמך בכלל לא אומר שאת לא יפה,יש מיליון בנות יפות שהן לא פוטוגניות והן לא מצלמות את עצמן ואגב גם אני לא פותוגנית וכל הזמן אומרים לי שאני מהממת ואני מרגישה עם עצמי שאני מהממת:)אני מקווה שתרגישי את זה גם.
אנונימית
תטפלי בחצ'קונים
תרזי
ניתוח אף
והחלקה, עם זה מה שיביא לך ביטחון
תרזי
ניתוח אף
והחלקה, עם זה מה שיביא לך ביטחון
לא להרזות זה נורא מסוכן ויכול להתדרדר! אם כן, רק בליווי דיאטנית צמודה!
למה את צריכה לחיות עם זה שאת מכוערת? בטוח עוברת עלייך תקופה לא משהו בכלל וזה בסדר אם תרצי לדבר אני כאן❤
למה את חושבת שאת מכוערת?
את לא.
אנונימית
באותו הנושא: