72 תשובות
שואל השאלה:
נו חברים אני מבינה את הרצון שלכם לעודד אבל זה חסר פואנטה, תמיד יהיו השוואות ותמיד יהיה מישהו שיותר יפה והלאה, לפי היופי שהחברה מכתיבה, אני חרא עם רגליים, וזה המצב
אנונימית
את מכוערת בגלל שאת חושבת שאת מכוערת
אם תחשבי שאת יפה אז את תהיי יפה
אנונימית
את לא באמת מכוערת אבל
כי יופי זה בעיני המתבונן
על כל בנאדם שחושב שאת מכוערת יהיה עוד לפחות אחד שיחשוב שאת יפה
אז נגיד אנשים חושבים שאת מכוערת? תזכרי שיש עוד הרבה שחושבים ההפך.
הדרך היחידה שתצליחי זה פשוט לאהוב את עצמך ולקבל את עצמך
גם שאת חושבת שאת מכוערת
תילחמי עם ההרגשה
שואל השאלה:
^ אוקיי, איך אני עושה את זה?
אנונימית
אני לא יודעת איך את נראת אבל אני מאמינה שאת מהממת וצזכרי שאין אדם שהוא לא יפה כל אחד יפה בדרך של עצמו לאט לאט מקבלים את מי שאתה ומבינים שאי אפשר להחליף גוף או פנים כי זו מי שאת
לדוגמא כל פעם שאת עומדת מול המראה ואומרת שאת מכוערת תרימי לעצמך ותגידי לעצמך שאת יפה כמו שאת למרות שזה נשמע ממש טיפשי ולמרות שאת לא מאמינה בזה
זה באמת יכול לעזור אבל זה לוקח זמן
שואל השאלה:
^^ אני אוהבת את הגוף שלי הבעיה זה הפנים, הם שמנות טבעית
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אבל אני לא באמת מאמינה בזה
אנונימית
את לא מקבלת את זה
כי את מהממת ואם מישהו חושב שלא
תתעלמי , יופי הוא לא הכל בחיים
יש גם אופי , ואת צריכה להבין שלא
צריך להיות כמוהם כדי להיות יפה ,
ובטוח יש מלא אנשים שחושבים שאת מדהימה ואת באמת כזאת ,
וכן ככה החברה מכתיבה וכל זה , אבל זה
אומר שאת צריכה להקשיב להם? לא
את צריכה להבין שאת מושלמת כמו שאת
ולקבל את זה שאת מושלמת כמו שאת❤
ואיך את מקבלת שאת מהממת?
את יכולה להזכיר לעצמך את זה כל בוקר עד שזה נכנס לך לתת מודע
את יכולה לתת תשומת לב רבה כשנותנים מחמאה אפילו יותר מתשומת הלב שאת נותנת שאומרים לך משהו רע
מקווה שתביני בסופו של דבר שאת
מדהימה❤❤❤
זה דעה לא עובדה
תרימי לעצמך
שואל השאלה:
נו אני באמת מבינה מאיפה כולכם באים ואני מעריכה אותכם מאוד אבל במציאות שאנחנו נמצאים בה יש דבר כזה מודל יופי. יש בנות שנחשבות יפות ויש שלא, עד כמה שאנחנו רוצים תמיד יש מי שישנא ותמיד יהיו השוואות. עוד מגיל צעיר זה נחרט לנו בראש. אני לא רוצה שתגידו לי שאני מהממת כי לפי התבנית של העולם אני מבינה שאני לא, אני פשוט רוצה לדעת איך להגיד אני מכוערת בגאווה כמו בפרק הזה של בובספוג
אנונימית
נראה לי זה ממש מבאס לחיות עם עצמך שנים בהרגשה רעה של חוסר הערכה עצמית וחוסר בטחון, למה לבחור בזה כשאפשר לבחור בלגרום לעצמך לחשוב שאת נראית טוב? בטוח יש בך דברים יפים, את פשוט צריכה לשים את כל הפוקוס שלך עליהם ולא בדברים הפחות. זה סתם מיותר שאת מדברת על עצמך ככה, אפשר לבחור בגישה אחרת, כי בכל זאת אין לך ברירה לקבל את מי שאת, זה מה יש וצריך להשלים עם זה בדרך בה את לא שמה לעצמך רגליים ומורידה לעצמך את הבטחון עוד יותר.
אגב, זה לא משנה איך את נראת, גם לנשים הכי יפות יש כאלה שיותר יפות מהן
תקשיבי אני מסכימה איתך ממש בנושא של ההשוואות אבל תנסי לא להסתכל על זה ככה
את יודעת כמה ידידים שלי מספרים על הטעם שלהם בבנות? ואצל כל אחד זה שונה ברמות
בלונדיניות, מלאות, רזות, עם תלתלים, עם משקפים
אל תוותרי על עצמך בשום שלב
תילחמי עם ההרגשה הזו ותנסי לקבל את עצמך
כי אם את לא תקבלי את עצמך לאחרים יהיה אפילו יותר קשה לקבל אותך
^^^ את יכולה לדבר איתי בפרטי אם את רוצה
^^מסכימה
לא כל מי שנראית טוב זה "גנטיקה".

מישהי ששומרת על הבריאות של גופה ועושה ספורט זה לא גנטיקה.

מי שמטפלת בעור שלה למשל ועור חלק זה אחד הדברים שמקרינים יופי - זה לא גנטיקה.

מישהי שמתאפרת מעט ומדגישה את היופי הטבעי שלה זה לא גנטיקה!

את יכולה לשנות ויש לך פוטנציאל. לכולן יש פוטנציאל.

יש בנות יפות אבל זה לא גורע מהיופי שלך. תנסי להיטיב את עצמך, כי החיים זה בשביל לשנות. אדם נועד להשתנות ולממש את הפוטנציאל האנושי שלו. לא בכדי לשבת ולהתלונן שאת לא נראית כמו דוגמנית על.
" נולדנו להיות אמיתיים לא מושלמים"
כן, תזכרי שגם אם את לא חושבת שאת יפה זה לא באמת משנה לאנשים(לרוב), באמת הכי חשוב האופי.
אנונימית
פשוט תזכרי שיופי זה לא הדבר הכי חשוב ואנשים לא יתחברו אלייך רק בגלל המראה אלא בגלל האופי ואין מה לעשות עם זה חוץ מלטפח את הפנים לסדר גבות איפור וכו
אין מה לעשות תקללי קצת את אלוהים ותמצאי מכוער אחר להיות איתו
תגידי לעצמך שאת מכוערת וזהו
שואל השאלה:
אני אהיה כנה, מפחיד אותי גם לחשוב שאני יפה. כי מה אם אני טועה? ואני סתם אחייה באשליה?אני מעדיפה לאכול עכביש חי. תמיד שאני מרגישה כאילו אני באמת שווה משהו אני רואה תמונה של עצמי שמישהו צילם ומבינה איזה הזוי זה שחשבתי את זה
אנונימית
למה את מכוערת לפי דעתך? ניסית לשנות? להתאמן?
שואל השאלה:
^^^^ חחח יופי על הכללת האו נקבה אני באמת לסבית
אנונימית
דבר ראשון תדעי כלל בחיים מה שאת חושבת עליך חושבים האחרים גם
כל יום תסתכלי במראה ותגידי לעצמך אני יפה.
מי קבע מה זה יופי
מי אומר שאת לא יפה
עכשיו יש בעולם דברים שעושים לטפח כל אחת איפור סבונים קרמים ועוד
את יכולה לעשות ללמוד אבל לחשוב שאת לא יפה מי שגורם לך לחשוב ככה הוא זבל והפנמיות שלו מכוערת
לא שווה יופי אם האופי מגעיל
אם האופי שלך טוב אז יש לך יופי גם מבחוץ
האמת הייתי במקום שלך בתחושה ונראות רעה.
הייתי ילדה מלאה עודף משקל 1.58 שקלתי 88 שיניים עקומות (שיני ערפד)
שיער קצר ולא מסודר הייתי בת 17

פשוט הגעתי למצב שנמאס לי מהזנחה של עצמי והתחלתי להתאמן עבדתי כמו חמור כדיי לעשות גשר בשיינים הארכתי את השיער עשיתי גוונים
התחלתי קצת לקרוא ספרים שמשנים תודעה (כמו הספר הסוד ) הלכתי לפסיכולוג לעבוד על הנפש שלי להתאזן
התחלתי לחשוב חיובי הביטחון עלה כמובן סביב המחשבה וסביב השגירה החדשה שבניתי לעצמי תזונה נכונה ספורט טיפוח עצמי נפשי ופיזי.
ירדתי במשקל היום אני שוקלת 55 ואני בת 23 כל תהליך הזה לקח זמן אבל סבלנות משתלמת!
להרים ידיים תמיד אפשר ולהגיד "זה המצב זו אני וככה היה" זה אנשים שלא רוצים להשתנות! או לא מאמינים בשינוי .. יגידו את האמירות האלו ..
וחבל הכל עייני של לקחת את עצמך בידיים להתמיד ולא לסתור מהמסלול (זה לא קל גם אני
נשברתי לא פעם אחת אבל בסופו של דבר חזרתי למסלול ..
(עצה שלי להתחלה.. לא ישר לעשות הכל במכה!! זה פשוט לא הולך
תתחילי בלכתוב להכניס לתודעה מה את רוצה 3 דברים בלבד תכתבי מכתב לעצמך מה את רוצה בעוד שנה ותסגרי אותו .. ואחריי שנה פתחי (תעשי תזכורת שעון מעורר לשנה הבא(ברצינות)
ותתחילי להכניס לשיגרה שזה עכשיו דבר חשוב דבר שיקדם אותך לחשוב בצורה שאת כבר שמה שכבר הגעת לזה והתחיל לפעול..

פשוט לקחת את עצמך ביידים
אנונימית
להבין שאת יפה כמו שאת ושלא צריך להשוות בינך לבין בנות אחרות כל אחת יפה בדרך שלה
אני בטוחה שיש מלא אנשים שחושבים שאת מהממת
לכל אחד יש את זווית הראיה שלו
בלע קשר בסופו של דבר אף אחד לא ישפוט אותך לפי המראה החיצוני שלך האישיות זה מה שחשוב
תשימי פס על מה שאנשים חושבים
שואל השאלה:
^ אבל אני לא רוצה להיות יפה בעתיד, זה לא הפואנטה שלי. אני שואלת איך לקבל את זה שזה ככה ושאני לא נראית טוב עכשיו
אנונימית
כרגע זה המצב לפי מה שאת חושבת אבל את תמיד יכולה לעשות דברים שיגרמו לזה שתראי יותר יפה אל תתייאשי, ואל תחפשי להיות כמו אחרות כי זה יעשה אותך יותר בדיכאון שאת לא כמוהן
שואל השאלה:
^^^^ כן, אני מתאמנת הרבה, כמו שאמרתי אני אוהבת את הגוף שלי, הבעיה זה הפנים
אנונימית
את לא את פשוט תמצאי את היופי שבך
אנונימית
והאם טיפחת בפנים שלך? מבחינת קרמים לעור, טיפוח בסיסי (בשפתיים, בפצעונים)
תכרחי את עצמך לאהוב אותך אם את לא תאהבי אף אחד לא יאהב
לפנים יש קרמים לאיפור והרבה טיפול יש היום שמטפח אותו יופי לא מגיע ישר
אולי כדאי פשוט להפסיק להתעסק ביופי.
תחיי את חייך מבלי לחשוב כל הזמן מה אנשים חושבים, או "רגע אני נראת יפה עכשיו שאני צוחקת או לא". תזכרי שכולם שונים וגם את לה יש אף יותר יפה אז לך יש אף שונה משלה, אף שמייחד אותך.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^ לא אבל אין לי אקנה או משהו כזה, וגם זה לא מה שמפריע לי בפנים שלי
אנונימית
אז מה מפריע לך מה גורם לך ההרגשה הזאת את מהממת כמו שאת
ואיי אני גם מרגישה מכוערת ( זה בא בתקופות אצלי) אבל תזכרי שאף אחד לא מושלם לכולם יש משהו שהוא לא אוהב בו וכן גם דוגמניות פשוט לא מראים באינסטגרם ובטיק טוק הכל
ומה שאת לא אוהבת בך תשני
לדוגמא הפנים תשימי קצת איפור וזה ככה אני התחלתי לעשות
שואל השאלה:
האף, העיניים, הפה, העובדה שיש לי פנים רחבות וכו
אנונימית
אני לא הטעם של עצמי אבל אחרים אומרים שאני הטעם שלהם
לא תמיד אנחנו נמשכים לנראות שלנו אבל זה לא אומר שאנחנו מכוערים .
(נקודה למחשבה)
אנונימית
שואל השאלה:
אגב תודה רבה לכל מי שעונה!!! חבל לי שאין לי עוד פרחים לתת
אנונימית
יש איפור לדוגמא אני מתאפרת ואז עם הזמן הבנתי שאני יותר יפה בלי
אפשר לעשות ניתוחים אבל את לא תעשי נראה לי
באמת את יכולה לשנות עם איפור היום הכל
היי אל תעשי ניתוחים את יפה כמו שאת!!!!!
גם אני לא אהבתי את הפנים שלי והתחלתי לקנות איפור ואני כן אוהבת את עצמי עם איפור
גם בלי איפור
כן אל תעשי ניתוחים
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשים איפור, אני אהיה תלויה בזה ולא באמת אוהב את עצמי כמו שאני אלא רק עם המסכה שאני בונה לעצמי
אנונימית
את צריכה לאהוב את עצמך קודם לפני שאחרים יאוהבו אותך
בסופו של דבר את צריכה לאהוב את עצמך לא אחרים
תסתכלי במר5ה כל יום ותגידי אני יפה ואל תשימי פס על אף אחד!!!!
שואל השאלה:
אוקיי, איך אני אוהבת את עצמי? אני לא באמת הרי מאמינה בזה אם אני אומרת "אני יפה"
אנונימית
את יכולה קצת מסקרה ממש בקטנה
לא להגזים עם איפור
אני לא יודע איך את נראית, אז אין לי דרך לקבוע אם את מכוערת, ואין לי שום סיבה להגיד לך שאת יפה. אבל את יכולה להתחיל לשים כל מיני קרמים, ולהבין שיכולים להימשך אלייך כי את מטפחת הרי בגוף שלך, גם אם הפנים יהיו סבירות.
לי נגיד עוזר להיות מטופחת ועם ריח טוב נותן לי הרגשה של לאהוב את עצמי
תעשי גלואפ ודבר שני רציני אם יהיה לך ביטחון עצמי כלפי זה את באמת תהיה יותר יפה לפחות אני ככה שיש לי ביטחון עצמי כלפי זה אני נראה ממש טוב שזה הפוך נראה לא ממש טוב
אני לא מבינה את הבעיה
אם את יודעת שאת מכוערת ויודעת שזה לא ישתנה זה סוג של קבלת המצב לא?
להיות יפה זה לא העיקר קודם לצאת מנקודת הנחה כזאת,דבר שני ברגע שאת תרגישי בטוחה עם עצמך בדברים שהם מעבר למראה החיצוני שלך ולאהוב בעצמך את הדברים שחזקים אצלך את פשוט תתחילי לאהוב יותר את עצמך וממילא לא תרצי לשנות שום דבר בעצמך. וסתם ככה לפי דעתי יופי זה דבר שהחברה יותר מדי שמה עליו דגש בצורה שזה כבר איבד מהפרופורציות שלו.יופי זה לא הכול בחיים ואם את אוהבת את מי שאת מבפנים ואת יפה בעיניי עצמך אז שום דבר אחר לא באמת חשוב
ככל שהחיים שלנו יותר ריקניים ככה אכפת לנו יותר מהדברים השוליים בחיים.
תמלאי את החיים שלך בדברים חשובים, תרדפי אחרי החלומות שלך, תקחי על עצמך משימות, תטילי על עצמך אחריות על הכתפיים. איפה את רוצה להיות בעוד חמש שנים מעכשיו? איך את יכולה לעזור לאנשים אחרים סביבך?
תמצאי לעצמך תחביבים, תקראי , תלמדי.

יופי לא מקנה אושר, יופי לא עושה לך חיים טובים יותר, יופי לא פותר מסבל, יופי לא משיג לך שלווה פנימית.
כשתהיי זקנה רגע לפני המוות תגידי לעצמך איזה מטומטמת שבזבזת את הזמן שלך והקרבת את השקט הנפשי שלך בשביל דבר כזה חסר חשיבות כמו זה.
לא לחשוב על זה ולא לחשוב על מה אחרים אומרים
מצטרפת לשאלה
never say never
את תביני את הפוטנציאל שלך מישהו,את פשוט לא רואה אותו עכשיו
או שאת רואה ופשוט אין לך את המשאבים לפעול
זה לא משנה
בסוף את תביני שאת יפה ובזבזת יותר מדי זמן מהחיים שלך בלנסות להבין את זה
אנונימית
להפסיק עם בולשיט של לקבל את זה שאת מכוערת
את סותרת את עצמך את צריכה לקבל את היופי/מראה שלך לא להכחיש את העובדה שזה מפריע לך
חוץ מזה שלכולם יש פוטנציאל פשוט לא כולם יודעים איך לנצל אותו הביטחון שלי לגבי איך שאני נראית השתנה ברמה קיצונית לגמרי כי הבנתי שמעבר לזה שיופי הוא אינדובדואלי זה מעבר לחיצוניות זה אישיות גישה ביטחון שכולל בתוכו הערכה עצמית דיבור חיובי השקעה עצמית
לומר לעצמך "טוב, אני מכוערת. אבל האופי שלי מדהים, אז למי אכפת?"
את יפה בדרך ובגרסה שלך
באמת שאין דבר כזה מכוערת
יופי זה דבר יחסי - סובייקטיבי שמשתנה בין אדם הרואה והנראה..
בתרבויות אחרות כיעור אצלנו נחשב יופי אצלם.
יופי בדרך כלל נקבע בתרבויות מסוימות, קהילות אמונה, מגזר מסוים ועוד
בסופו של דבר אני לא באמת חושבת שיש בן אדם מכוער כי לכל אחד יש את התכונה המיוחדת שלו שיכולה להראות לאדם מסוים יפה
בטוחה שאת מדהימה כמו שאת ותנסי תמיד להסתכל על התכונה הייחודית שלך :)

עריכה: תחשבי על זה, את מראה לחברה בחור שהכרת ואת טוענת שהוא חתיך, היא עונה לך: שומעת תסתכלי עליו הוא נראה כמו הישבן שלי
יופי-הוא- סוב ייק טי בי!!!!!
תקשיבי, את לא מכוערת, את פשוט לא הטעם שלך, זה הכל
רק שתדעי שאופי לרוב מפצה על יופי
אני לא הולך לזבל לך את המוח, אם את אומרת שאת מכוערת אני מאמין לך. אבל האמת היא שבחיים לא באמת תוכלי להיות מכוערת ופשוט להיות שמחה ולקבל את איך שטת נראית זה בלתי אפשרי. כל בן אדם שנראה מכוער ממש ואומר לך שלא אכפת לן והוא חושב שיופי זה בחירה בלה בלה בלה הוא פשוט בהדחקה של החיים. זה לא הגיוני מבחינה ביולוגית.

יחד עם זאת, כמעט כל בן אדם ( כן גם את ) יכול לשנות את איך שהוא נראה בצורה דרסטית, ולהביס את הכיעור.
תצפי בפרק בבובספוג שפטריק אמר לו לצעוק אני מכוער מכוער ומה? מכוער וגאה
אנונימי
תנסי
תמצאי סטייל שאת אוהבת ותעשי אותו חזק כמה שניתן
חבר יקר,

קודם כל, אני רוצה להכיר בכאב ובקושי שאתה חווה. זה יכול להיות מאתגר להפליא להשלים עם משהו שאנו תופסים כפגם או כחוסר שלמות בעצמנו, במיוחד כאשר זה קשור למראה הפיזי שלנו.

חשוב לזכור שהערך שלנו כבני אדם אינו נקבע על פי המראה שלנו. יופי הוא סובייקטיבי, ולכל אחד יש את התכונות והחוזקות הייחודיות שלו שהופכות אותו למיוחד ובעל ערך.

עם זאת, קבלת המראה הפיזי שלנו יכולה להיות תהליך הדרגתי ומתמשך. הנה כמה דברים שעשויים לעזור:

1. התמקד במה שאתה אוהב בעצמך. במקום להתעכב על הדברים שאתה לא אוהב, נסה להעביר את תשומת הלב שלך לדברים שאתה כן אוהב. אולי יש לך חיוך נהדר, או עיניים יפות, או חוש סטייל ייחודי. תחגוג את הדברים האלה ותן להם לזרוח.

2. תרגלו טיפול עצמי. טיפול בעצמך יכול לעזור לך להרגיש בטוח יותר ונוח יותר בעור שלך. פירוש הדבר עשוי להתאמן, לאכול טוב, לנוח מספיק, או להתפנק עם יום ספא או בגד חדש.

3. הקיפו את עצמכם בחיוביות. לבלות זמן עם אנשים שמעלים אותך וגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך. הימנע מהשפעות שליליות או ממצבים שמפילים אותך.

4. אתגר דיבור עצמי שלילי. כאשר אתה תופס את עצמך חושב מחשבות שליליות על המראה שלך, נסה למסגר אותן מחדש באור חיובי יותר. לדוגמה, במקום לומר "אני כל כך מכוער", נסה לומר "יש לי תכונות ייחודיות שהופכות אותי למי שאני".

זכרו, קבלה אינה פירושה לוותר על שיפור עצמי או שאיפה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם. זה פשוט אומר להכיר בערך הגלום שלך ולאמץ את האינדיבידואליות שלך. אני מקווה שהטיפים האלה יעזרו לך במסע שלך לקראת קבלה וביטחון עצמי.