6 תשובות
אולי פשוט תתחילי לעבוד על עצמך ולא לרחם על עצמך, אני לא נראתי טוב בעבר, התחלתי להתאמן, להסתכל על איך אני מתלבש, למצוא תחביבים , לשנות תספורת, וזה מה שיש. אותי לחתיך שאני היום
אף אחד לא מכוער
אני לא חושבת שאת מכוערת כי כל אחד יפה בדרך שלו מבטיחה לך שאני לא מחרטטת ככה אני חושבת.
בכל מקרה אני מזדהה עם ההרגשה, פשוט מודעות, אני מודעת לזה שאני לא דוגמנית ואין לי את הפרצוף הכי יפה או הגוף הכי יפה(וכל זה בעיניי. כי יופי הוא חד משמעית בעיניי המתבונן, כמות הפעמים שחברות וידידים ומשפחה אומרים לי שאני ממש יפה ואני פשוט לא מסכימה איתם כי בעיניי לא, כי יופי בעיניי המתבונן) אבל לא להיות תקועה במיינדסט של להתעסק *רק* בפגמים שבי והדברים שאני לא אוהבת בי, אני לפעמים פשוט אומרת וואו אני ממש מצחיקה, מושלמת, מהממת, השיער שלי יפה, יש לי חיוך נדיר ועוד.
פשוט לזכור שביטחון עצמי הוא הצגה וכולם לא מרוצים ממשהו בהם, אני אתן לך דוגמא יש לי ילדה בכיתה שלא אוהבת איך שהיא נראת ובעיניי היא יפה ברמות אחרות, ככה שזה ממש בעיניי המתבונן.
לאהוב את עצמך בא בעליות וירידות, זה לא משהו קבוע וזה בסדר
ואם יש משהו שאת רוצה לשנות והוא בר שינוי, את יכולה לעבוד על עצמך ולגרום לשינוי ושיפור עצמי
בכל מקרה אני מזדהה עם ההרגשה, פשוט מודעות, אני מודעת לזה שאני לא דוגמנית ואין לי את הפרצוף הכי יפה או הגוף הכי יפה(וכל זה בעיניי. כי יופי הוא חד משמעית בעיניי המתבונן, כמות הפעמים שחברות וידידים ומשפחה אומרים לי שאני ממש יפה ואני פשוט לא מסכימה איתם כי בעיניי לא, כי יופי בעיניי המתבונן) אבל לא להיות תקועה במיינדסט של להתעסק *רק* בפגמים שבי והדברים שאני לא אוהבת בי, אני לפעמים פשוט אומרת וואו אני ממש מצחיקה, מושלמת, מהממת, השיער שלי יפה, יש לי חיוך נדיר ועוד.
פשוט לזכור שביטחון עצמי הוא הצגה וכולם לא מרוצים ממשהו בהם, אני אתן לך דוגמא יש לי ילדה בכיתה שלא אוהבת איך שהיא נראת ובעיניי היא יפה ברמות אחרות, ככה שזה ממש בעיניי המתבונן.
לאהוב את עצמך בא בעליות וירידות, זה לא משהו קבוע וזה בסדר
ואם יש משהו שאת רוצה לשנות והוא בר שינוי, את יכולה לעבוד על עצמך ולגרום לשינוי ושיפור עצמי
אחותי אני לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שאת מהממת אם מישהו אמר לך שאת מכוערת זה כי הוא מקנא.
אף אחד לא חתיך אף אחד לא מושלמת אבל כל אחד יפה בדרך שלו.
אף אחד לא חתיך אף אחד לא מושלמת אבל כל אחד יפה בדרך שלו.
אני בטוחה שאת לא מכוערת כפי שאת מגדירה את עצמך. אין אישה מכוערת, כל אחת שונה ויש לה את היופי שמייחד אותה. כמו כן, יופי הוא גם עניין של טעם ועל כן לא ניתן להגדיר דבר אחד שיפה בפני כלום ובטוחה שיש מספיק אנשים שאת הטעם שלהם וחושבים שאת יפה. תיהי בטוחה בעצמך ותשלימי עם זה שאת מספיק מהממת :)
את יפה בדרך שלך❤
באותו הנושא: