6 תשובות
תחשבי חיובי
את לא מכוערת, נסי לבנות ביטחון עצמי וחוסן עצמי.
שואל השאלה:
חשבתי כבר הרבה חיובי, שמתי מייקאפ, טיפלתי בפנים שלי, אין..
חשבתי כבר הרבה חיובי, שמתי מייקאפ, טיפלתי בפנים שלי, אין..
אנונימית
יקרה או צריכה לבנות חשיבה חיובית חזקה וזה תהליך.אל תוותרי
אתת צריכה לט לקחת ללב..
תאמיני לי
יש אנשים שמחמיאים לך ויש אנשים שההפך..
זה העולם הוא כלכך אכזרי ומגעיל אני מודעת :(
תאמיני לי
יש אנשים שמחמיאים לך ויש אנשים שההפך..
זה העולם הוא כלכך אכזרי ומגעיל אני מודעת :(
אולי תכתבי לי בפרטי
באותו הנושא: