10 תשובות
גם אם הייתי רוצה לאכול לפני בית ספר לא היה לי זמן
אם אני מספיקה
איך אפשר להכניס משהו לפה בבוקר?
כן חח אם אני אוכלת לפני בית ספר אני אקיא
שואל השאלה:
כאילו בחיים לא הספקתי ואני לא לוקחת לבית ספר אוכל אבל כאילו יש אנשים שממש מתכננים לקום בשעה מסויימת ויש להם שעה לאכול לפני שיוצאים ואני לא מתכוונת נשנוש .. וזה לא בקטע רע פשוט איךך
אנונימית
נוסעת שעתיים להית ספר אז אני אוכלת בדרך,
נדבר על זה שאני מגיעה שעה יחצי אחרי תחילת הלימודים(?)
שואל השאלה:
נוסעת 15 דק ועדיין מאחרת
אנונימית
דיי מהה חלום *אימוגי בוכה*

ואני לא גרה בחור כן אני מראשון *שלוש אימוגים בוכים*
שלי ב8
כן
אני מגיעה ב9 וחצי בערך