9 תשובות
לא הזוי
זה מהמם שיודעים להגיד תןדה לפני שאוכלים משהו
כי כלום לא מובן מאליו
זה מהמם שיודעים להגיד תןדה לפני שאוכלים משהו
כי כלום לא מובן מאליו
להוקיר תודה קצת מה קרה
לא ... אני מעריכה את היכולת של אנשים להודות על הדברים שיש להם. זה לא דבר שכולם מסוגלים לראות ולעשות
לא כי אני מבין את הרעיון, אבל המהות של הדת עצמה לא מובנת לי ואני גם לא חושב שהיא נכונה
לא הזוי
כל אחד והאמונה שלו, כל עוד אין פה פגיעה באמונה של אחר או חוסר כבוד.
אומנם כלא מאמינה, עדיין אני רואה בזה יופי כי זה לדעת להעריך ולומר תודה גם על הדברים הפשוטים; שבמקרה הזה זה אוכל (כשזה בא כמובן במטרה של באמת להוקיר תודה, ולא "לסמן וי" על ברכה).
כל אחד והאמונה שלו, כל עוד אין פה פגיעה באמונה של אחר או חוסר כבוד.
אומנם כלא מאמינה, עדיין אני רואה בזה יופי כי זה לדעת להעריך ולומר תודה גם על הדברים הפשוטים; שבמקרה הזה זה אוכל (כשזה בא כמובן במטרה של באמת להוקיר תודה, ולא "לסמן וי" על ברכה).
ךא למה שיהיה מאיפה הגעת למסקנה שזה מוזר לנו
קצת אבל כאילו מה אכפת לי, אם זה עושה להם טוב בכיף שימשיכו לעשות מה שהם רוצים, אבל כן יש בזה עניין של להוקיר תודה על מה שיש לך
ברור שיש לזה משמעות.
אני אישית לא הייתי עושה את זה.
אבל מכבדת.
אני אישית לא הייתי עושה את זה.
אבל מכבדת.
כן
באותו הנושא: