7 תשובות
שואל השאלה:
אם בערך הצלחתם להבין מה אני אומרת כאן אשמח שתעזרו❤
אם לא אני ינסה להסביר שום בקיצור
אנונימית
תנסי להוציא אותה לדברים
קלילות / ציוניות וכאלה זה לא קשור לאשכנזי לא אשכנזי
אנונימית
נשמע שדווקא כן יש לך בעיה עם אשכנזים, כי אולי זה כן משפיע בדורות של פעם אבל היום מזרחי ואשכנזי הם אותו הדבר זה מזה לא קשור אני לא מבינה למה נתפסת על זה..
זה פשוט אופי של בן אדם, יש כאלה חוץ זורמים ויש כאלה שיותר
אם לא כיף לך איתה והיא גורמת לך להרגיש רע אל תהיי חברה שלה, ואם היא בסדר אז עזבי את הקטע של עדה, כי זה לא קשור
את לא יכולה לשנות אותה וגם את לא צריכה להשנות, תהיו חברות איך שאתם יכולות ורוצות ותמצאי עוד חברים שיהיו בסגנון שלך
אני חא יודעת מי מוציא אותך מהבועה אבל יש הבדלים בין מזרחי ואשכנזי גם היום ^^
אנונימית
בת דודה שלי הלכה לראיון עבודה לפני חודש בערך שאלו אותה מה זה השם משפחה שלה וכשהם קלטו שהוא מרוקאי (מזרחי)הם אמרו לה לא נראה לנו שמקום העבודה שלנו יתאים למישהי ממשפחה כמוך .. לא פעם ראשונה שנתקלתי בגזענות כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי שום בעיה איתם^^^
פשוט לי יצא לפגוש רק אשכנזים כבדים כאלה.
ובקשר לשוני , בטח שקיים שוני , את לא תראי עכשיו אשכנזי ערס כל הערסים עם הכובע וזה שיצא לי לפגוש הם רק מזרחים
אנונימית