6 תשובות
תני לי 3 חברים לשחק איתם מיינקראפט ואני לא אתלונן בחיים
זה כל כך נכון!! אבל אני מנסה לחשוה על הרגע ואם את אומרת שהם חברים אבל *לך קשה לקרוא להם ככה* להם לא והם כוהבים אותך ואת צברה שלהם תאמיני לי יש דבר כזה חברים אמיתיים
אמאלה לפי מה שכתבת הייתי מאוד שמחה להיות חברה שלך הייתה לי חברה הכי טובה והיא עזבה אותי הייתי עצובה איזה שבוע אבל עכשיו אני לא שמה עליה הבנתי שזה טעות אבל אני בטוחה שהמון אנשים מפסידים אם הם יתרחקו ממך
תשמעי. נראה לי שכדאי להיות איתם. את מבינה שהחיים שלנו כל כך קצרים וכל כך הרבה אנשים יתקעו סכין בגב. נראה לי שכדאי לך להיות איתם אבל לא לקחת אותם יותר מידי ללב
בנתיים תיהי איתם אבל לא בכוח אני מאמינה שאת תכירי אנשים שאת מרגישה איתם בנוח אבל תני לזמן לעשות את שלו בנתיים תיהי עם מי שעושה לך טוב
תקשיבי קודם כל את נשמעת ילדה אחלה אז למה שמשהו פשוט "יבגוד" בך?
תצאי ותבלי איתם ולאט לאט תעמיקי את החברות, אין סיבה שמישהו פתאום יפגע בך בלי סיבה, בהצלחוש
תצאי ותבלי איתם ולאט לאט תעמיקי את החברות, אין סיבה שמישהו פתאום יפגע בך בלי סיבה, בהצלחוש
אנונימית
באותו הנושא: