10 תשובות
יש עכשיו בולביה
כי כולם יודעים טוב מאוד מי הם
כי כולם יודעים טוב מאוד מי הם
כי הם רק יודעים לתמוך בקיום של עזה אבל בתאכלס הם לא באמת מעניינים אותם
כי כיף להם לתמוך מהצד אבל הם לא באמת רוצים אותם
מי ירצה אותם
העיקר להאשים אותנו
מי ירצה אותם
העיקר להאשים אותנו
כי אף אחד לא רוצה להכניס טרוריסטים למדינה שלו
צבועים
צבועים
אנונימית
כי הם רוצים לתקוע לנו אותם. מבחינתם, הפלסטינים זה הלוחמים שלהם נגדנו. אם הם יקבלו אותם הם הפסידו לוחמים ואנחנו ניצחנו.
בעיקר כי רוב המדינות שתומכות בפלסטין הן מדינות עניות וזה חתיכת מכה כלכלית לקבל עכשיו מאות אלפי פליטים ולדאוג להם
וחוץ מזה שלרובם לא אכפת מפלסטינים, הם פשוט שונאים יהודים
וחוץ מזה שלרובם לא אכפת מפלסטינים, הם פשוט שונאים יהודים
כי מי ירצה מחבלים או תומכי מחבלים במדינתו?ברגע שיכניסו זה עניין של זמן עד שיתחיל באותה המדינה טרור. ולכן אף אחד לא רוצה בהם.
בגלל מה שהם עושים במדינות שמכניסים אותם.
ירדן-> מלחמת אזרחים שנגרמה עם הגירוש שלהם ללבנון
לבנון-> מלחמת אזרחים נגמרה עם הפסד של הממשל. וכולם יודעים מה קורה שם עכשיו
דנמרק-> הכניסו 300~ פלסטינים ליפני כמה שנים. ליותר מ 50% יש תיקים פליליים יותר מ40% מהילדים גם עם תיק פלילי והרוב מובטל
ירדן-> מלחמת אזרחים שנגרמה עם הגירוש שלהם ללבנון
לבנון-> מלחמת אזרחים נגמרה עם הפסד של הממשל. וכולם יודעים מה קורה שם עכשיו
דנמרק-> הכניסו 300~ פלסטינים ליפני כמה שנים. ליותר מ 50% יש תיקים פליליים יותר מ40% מהילדים גם עם תיק פלילי והרוב מובטל
כי כולם שונאים אותם
כי חלק מהמהגרים אולי לא יעבדו, צריכים לנקות אותם משטיפת המוח של חמאס, לדאוג להם למגורים, וזו השקעה כלכלית עצומה שלא כל מדינה מוכנה לקחת.
באותו הנושא: