50 תשובות
הם רוצים את מדינת ישראל
ניסינו כבר כמה פעמים לתת להם מדינה והם הוכיחו את זה שהם לא רוצה מדינה חלקית הם רוצים את כל ישראל אי אפשר לעשות שלום איתם
אף אחד לא רוצה את הטיפשים חסרי השכל האלה
הם לא רוצים מדינה הם רוצים לחסל אותנו.
אנונימי
סבבה איפה?
מי יביא להם שטח? אפילו ערבים אחרים לא מוכנים לזה והם רוצים את שטח מדינת ישראל כי הם טוענים שזה היה שלהם פעם
אנונימית
דבר ראשון הם רוצים אל מדינת ישראל לא מדינה אחרת
דבר שני הם שונאים אותנו, אם תהיה להם מדינה אנחנו נהיה בסכנה
דבר שני הם שונאים אותנו, אם תהיה להם מדינה אנחנו נהיה בסכנה
שואל השאלה:
ואם נשטח את עזה?
ואם נשטח את עזה?
אנונימית
אז יהיה טוב לכולם
זה לא כזה פשוט כמו שנדמה לך, יש המון תומכים של הפלסטינים ואנטישמים בעולם והם ממש יושבים במקומות בארץ לא אכםת להם מחיי אדם הם רוצים שהמדינה שלנו תהיה המדינה שלהם ויש להם המון תמיכה בעולם באותה מידה גם יכלת לשאול למה שלא ניתן להם לתקוף אותנו בלי להילחם בהם ובלי להגיב
אנחנו מדינה קטנה ללא חומרי גלם, אנחנו תלויים בדעת קהל בארה"ב ובמסחר עם מדינות אחרות, אם נעשה דברים כאלו אנחנו נאבד את התמיכה שלהם אולי ואז נצטרך לחזור לעשות הכל לבד וזה יהיה קשה יותר בהרבה ללא הכסף שלהם.
אנונימי
וזה לא קשור גם אם נשטח את עזה יש המון שטחים של הרשות הפלסטינית בארץ
כל טיל של כיפת ברזל הוא 70 אלף דולר או משהו כזה.
אנונימי
א' כל המטרה שלהם זה להרוג את כל היהודים לא באמת אכפת לשלטון מלהקים מדינה משל עצמם הם מזמן יכלו לפתח לעצמם כלכלה וליצור מקומות עבודה נורמליים הם בכוונה בחרו להפוך את מי שגר שם לעני כדי שהוא יסבול וישנא אותנו
ב' ברגע שפלסטין תהיה מדינה האיום על ישראל יהיה תמידי ולא יהיה לך איך להפטר מהם את לא ממש תוכלי לשאוב מדינה ואם כן כנראה שאפילו אמריקה תנתק איתך קשר אז זה פשוט ברוך אינסופי
ב' ברגע שפלסטין תהיה מדינה האיום על ישראל יהיה תמידי ולא יהיה לך איך להפטר מהם את לא ממש תוכלי לשאוב מדינה ואם כן כנראה שאפילו אמריקה תנתק איתך קשר אז זה פשוט ברוך אינסופי
ברגע שתיהיה להם מדינה בם יוכלו לקנות טילים ולהתחמש בצורה חוקית ובצורה שהרבה יותר מסוכנת לנו מעכשיו
כי הם רוצים את המקום הזה לא מקום אחר
נתנו להם המון חלקים מהמדינה, הם רוצים את כולה
יותר מדי עפים על עצמם
יותר מדי עפים על עצמם
כי הם מאמינים בתורה גם הם והם רוצים את ארץ ישראל
והם פשוט לא רוצים שנחייה
שיקבלו במזרח רוסיה
היה להם מדינה פשוט במקום לפלטר מים ולגדל תבואה ואוכל ולייבא סחורה מעבר לים ולפתח באמת פאק*נג מדינה
הם החליטו לבנות מחילות מהמליארדים שהם מקבלים, הולכים ושוחטים תינוקות ואונסים נשים ומשגרים טילים ולא נותנים לילדים השכלה, ועוד מקבלים מאיתנו חשמל ומים, ואז כשאנחנו מחליטים לסיים את הטירוף הזה יוצאים עלינו שהזדי*נו, למה שירצו אותם?
הם החליטו לבנות מחילות מהמליארדים שהם מקבלים, הולכים ושוחטים תינוקות ואונסים נשים ומשגרים טילים ולא נותנים לילדים השכלה, ועוד מקבלים מאיתנו חשמל ומים, ואז כשאנחנו מחליטים לסיים את הטירוף הזה יוצאים עלינו שהזדי*נו, למה שירצו אותם?
ניסינו להביא להם אצבע הם רצו את כל היד.
בנוסף 99% מהעולם בעד פלסטין מה בדיוק נעשה עם זה? מה נעשה עם הוכחות שאף אחד לא יאמין או יקשיב? אנחנו הכי שנואים בעולם תמיד היינו ותמיד ניהיה
עכשיו אני אהיה כנה אם אנשים רוצים צדק והם רוצים שהטוב ינצח אז הם צריכים להפסיק לתת לרוע את הצומת לב והתמיכה שלא מגיעה להם
לריב באנשים שתומכים בפלסטין זה כמו לריב עם קיר
אתה תמשיך להיפגע ולבזבז את האנרגיה שלך בלי שתקבל תוצאה
בנוסף 99% מהעולם בעד פלסטין מה בדיוק נעשה עם זה? מה נעשה עם הוכחות שאף אחד לא יאמין או יקשיב? אנחנו הכי שנואים בעולם תמיד היינו ותמיד ניהיה
עכשיו אני אהיה כנה אם אנשים רוצים צדק והם רוצים שהטוב ינצח אז הם צריכים להפסיק לתת לרוע את הצומת לב והתמיכה שלא מגיעה להם
לריב באנשים שתומכים בפלסטין זה כמו לריב עם קיר
אתה תמשיך להיפגע ולבזבז את האנרגיה שלך בלי שתקבל תוצאה
אנונימית
הם לא רוצים מדינה הם רוצים את כל שטח ישראל ושנעוף מכאן ולא רק שנעוף שנרצח על ידם
מפלצות!
עם ישראל לא יוותר תמיד על המפה אנחנו נשאר! :)
מפלצות!
עם ישראל לא יוותר תמיד על המפה אנחנו נשאר! :)
בנוסף תחשבו שחס וחלילה הם ינצחו ימחקו אותנו
והם יהפכו את המדינה הזאת למזעזעת ויותר גרועה מאיראן
אז אתם חושבים שהעולם יבין סוף סוף במי הוא תומך?
(פלוס נראלי הם רוצים את המדינה שלנו כדי שלא רק לא יהיה יהודים אבל גם כדי שהעולם יאהב אותם והם יקבלו צומי שהם לא קיבלו מההורים)
והם יהפכו את המדינה הזאת למזעזעת ויותר גרועה מאיראן
אז אתם חושבים שהעולם יבין סוף סוף במי הוא תומך?
(פלוס נראלי הם רוצים את המדינה שלנו כדי שלא רק לא יהיה יהודים אבל גם כדי שהעולם יאהב אותם והם יקבלו צומי שהם לא קיבלו מההורים)
אנונימית
הציעו להם 5 פעמים לא הסכימו
הם רוצים את המדינה שלהם נקייה מיהודים ואיך שהם אומרים "מהים עד הנהר"
הם רוצים את המדינה שלהם נקייה מיהודים ואיך שהם אומרים "מהים עד הנהר"
מי רוצה אותם
יש להם איזה 1000000 מדינות
אנונימית
לא אני לא מרשה להם
כי הם לא רוצים סתם מדינה, הם רוצים שתעופי מפה והם יקחו את הבית שלך.
מה פשוט בזה? יקבלו מדינה איפה בדיוק?
אנונימית
כי תראי מה קרה שנתנו להם את עזה
המטרה שלהם זה לא מדינה.. הם אנטישמים
המדינה זה רק תירוץ בשבילהם לרצוח ולאנוס ולעשות שואה
איך בנט אמר-
אנחנו לא נהיה טיפשים גן בפעם הרביעית או החמישית ולא ניתן להם אפילו חלקיק של שטחון
אנחנו לא נהיה טיפשים גן בפעם הרביעית או החמישית ולא ניתן להם אפילו חלקיק של שטחון
אף אחד לא רוצה אותם במדינה שלו
כי הם תוענים שלכחנו להם את המדינה וזה שלהם
אפשר לתת להם את סיני
לא הבנתי עד עכשיו למה מצרים לא נותנת להם מדינה במדבר סיני ומשחררת אותם מהאמאמא שלנו
לא הבנתי עד עכשיו למה מצרים לא נותנת להם מדינה במדבר סיני ומשחררת אותם מהאמאמא שלנו
כי האחרון שניסה לעשות שלום נרצח(אהם רבין למי שלא עוקב) והיום האלה שבממשלה שלנו הם אלה שתמכו ברצח שלו ולא רוצים לעשות איתם שלום אלא רוצים לרצוח את כולם ולקחת גם את השטח שלהם אז איך אפשר לצפות שלא יהיו מלחמות כשהפעם האחרונה שהבנאדם ניסה לעשות שלום הוא נרצח על ידי מתנקש *יהודי* והוגדר על ידי חצי מהעם כבוגד באמת תחשבו על זה שניה איך יהיה שלום ככה כשחצי מהעם שלנו לא באמת רוצה שלום
שלא תבינו לא נכון לא לקחתי את הצד של חמאס או עזה בשום צורה בקשר למלחמה הזאת אני יהודי ישראלי גאה כמובן
אבל בקטע של לעשות שלום אני חושב ששני הצדדים אשמים בזה שאין שלום
שלא תבינו לא נכון לא לקחתי את הצד של חמאס או עזה בשום צורה בקשר למלחמה הזאת אני יהודי ישראלי גאה כמובן
אבל בקטע של לעשות שלום אני חושב ששני הצדדים אשמים בזה שאין שלום
אנונימי
הם תקועים על ישראל ותיקון קטן אין דבר כזה פלסטינים
כי הם דפוקים זה למה הם רוצים את המדינה שלנו נתנו להם את עזה ולא מספיק להם אז עכשיו ניקח את עזה שוב ונשמיד את החמאס אחת ולתמיד
בלתי אפשרי. הם מעוניינים לכבוש את ישראל ספציפית, ואנחנו גרים בה.
לכל אלה שאומרים שיש להם את מדינות ערב האחרות להתפנות אליהן, אז זה גם בלתי אפשרי משתי סיבות: אנשים לא יעזבו ביום אחד את הבית שלהם ויברחו למדינה אחרת, וחוץ מזה- אף מדינה לא רוצה לקחת עליהם אחריות כי זה יותר מדי כסף להשקיע במהגרים, ואי אפשר להכריח אותם לעבוד.
לכל אלה שאומרים שיש להם את מדינות ערב האחרות להתפנות אליהן, אז זה גם בלתי אפשרי משתי סיבות: אנשים לא יעזבו ביום אחד את הבית שלהם ויברחו למדינה אחרת, וחוץ מזה- אף מדינה לא רוצה לקחת עליהם אחריות כי זה יותר מדי כסף להשקיע במהגרים, ואי אפשר להכריח אותם לעבוד.
מי שאמרה שלתת להם את סיני להזכירך סיני לא שייכת למדינת ישראל אלא למצרים ומצריים לא רוצה את הפליטים הללו מעזה, תעשי 1+1 ותביני למה, מצרים מוכנה לעזור להם כלכלית במזון תרופות ודלק אבל שם זה נגמר, היא לא רוצה אותם בשטח שלה.
איזה מדינה? מכיר מדינה פנויה כלשהי? חוץמזה שכל מי שכביכול בעדם לא רוצה אותם במדינה שלו אף אחד לא מעוניין בהם הם בעיה של כולם הם חיות אדם חסרי חינוך וערכים אף אחד לא יוכל לחיות איתם בשלום בגלל זה צריך להשמיד אותם לדעתי
אנונימית
כי הם רוצים את כך המדינה שלנו בלעדינו
בגלל סויסה הזה, תתקשרו 0523441163
כי הם רוצים את ירושלים ואת ישראל כולה.
כי הם רוצים את שלנו הנכים
כי הם שונאים אותנו זה לא יעזור
כי הם מפגרים
נתנו להם את עזה חמאס שולט שם
ברגע שניתן להם מדינה גדולה משלהם ומקומות אחרים ישליכו להם כסף ובדק יותר בקלות בגלל שהם מדינה גדולה עכשיו הם יתחילו לעשות טרור/ טילים או שניהם כמה שיותר
נתנו להם את עזה חמאס שולט שם
ברגע שניתן להם מדינה גדולה משלהם ומקומות אחרים ישליכו להם כסף ובדק יותר בקלות בגלל שהם מדינה גדולה עכשיו הם יתחילו לעשות טרור/ טילים או שניהם כמה שיותר
צריך להבין שישראל היא רק המטרה הראשונה שלהם. עובדה יש מליוני ערבים ברחבי העולם שעושים שטיפת מוח לאזרחים משועממים שאין אצלם אקשן לדוגמה באירופה.
באמריקה כבר יש הפרות סדר של פרו פלסטינים. זו רק ההתחלה שלהם
באמריקה כבר יש הפרות סדר של פרו פלסטינים. זו רק ההתחלה שלהם