7 תשובות
יותר בלאגן בשבילם
כי הם פוחדים שהם יעשו שם הפיכה ויגרמו לבעיות (ובצדק)
אנונימי
כי הם יודעים טוב מאוד מה הם עושים
אנונימית
מפחדים שיקום אצלם גם טרור
כי הם מחבלים או תומכים במחבלים. והם לא רוצים כאלה בתור ארצם.
אף ארץ לא מוכנה לקחת אותם.. לא רק מצרים. זה מראה מה באאממתת חושבים על העזתים.
אף ארץ לא מוכנה לקחת אותם.. לא רק מצרים. זה מראה מה באאממתת חושבים על העזתים.
הם לא רוצים שיקימו שם אירגוני טרור כי לאן שלא יכלו הפלסטינים, הם תמיד יגררו אחריהם צרות, קח לדוגמא את קנדה.
לפי דעתי זה גם לא טוב בשבילנו כי במידה ותקום שם אירגון טרור, לא נוכל להפציץ אותה כמו עזה ולבנון מאחר והם יהיו בשטחים מצריים.
לפי דעתי זה גם לא טוב בשבילנו כי במידה ותקום שם אירגון טרור, לא נוכל להפציץ אותה כמו עזה ולבנון מאחר והם יהיו בשטחים מצריים.
איזה קטע, המיתוס של "יש להם 22 מדינות משלהם" פשוט לא נכון, כי 22 המדינות האלה לא באמת מוכנות לקבל אותם
באותו הנושא: