8 תשובות
בנים שלא שומרים כל השנה לא ישמרו בנובמר
אני.. אל תשפטו
אתם מתייחסים לזה כאילו זה מנהג קדוש וועלייה...
מתי הספקתם חח
אנונימי
מרגיש כאילו אני ישרוד עוד איזה חצי שעב
דיי מה זה
כן
חבר שלי
באותו הנושא: