6 תשובות
אני מבינה שזה קשה, תצטרכי לעבור הלאה ולהבין שהוא פשוט לא שווה אותך
אויש בובי
אין מישהו שבאמת יכול לעודד אותך בקשר לזה, רק את יכולה בתכלס..
אז כזה אוכל וחברות
וקלישאת הזמן
אוכל חברות וזמן
או שתהיי מאלה שדופקות אימוני כוח עד שהן שוכחות ממנו ונהיה להן גוף פצצתי
גם זה מתקבל
אין מישהו שבאמת יכול לעודד אותך בקשר לזה, רק את יכולה בתכלס..
אז כזה אוכל וחברות
וקלישאת הזמן
אוכל חברות וזמן
או שתהיי מאלה שדופקות אימוני כוח עד שהן שוכחות ממנו ונהיה להן גוף פצצתי
גם זה מתקבל
תשאלי את עצמך את השאלות האלה:
האם זה שווה את זה?
זה שווה את זה שאיכות החיים שלך תרד בגלל בן אדם אחד?
האם זה שווה את זה שתתבודדי ותהיי לבד בגלל בן אדם אחד?
האם זה שווה את זה שתתרחקי מחברים שלך ושתאבדי את כל החברים שלך בגלל בן אדם אחד?
האם זה שווה את זה שתהיי עצובה בכל יום בגלל בן אדם אחד?
אני אגיד לך, זה לא שווה את זה.
זה לא שווה את זה כי אם נפרדתם כנראה יש סיבה.
דברים לא קורים סתם. אם זה קרה אז זה היה אמור לקרות, ואם זה זה אז אתם עוד תחזרו.
זה לא שווה את זה כי הוא כבר התגבר על זה, הוא כבר המשיך הלאה, אין לך למה להתקע. באמת שאין סיבה.
את צריכה להבין שהזמן שלך מוגבל, את צריכה לנצל כל רגע בחיים הכי טוב שרק אפשר.
אם תתקעי ותסבלי עכשיו, את תבזבזי זמן יקר.
תמשיכי הלאה, תזכרי, לא יכול להיות טוב בלי רע.
תלמדי ממה שקרה, תגידי לעצמך שזה היה וזה עבר, שהגיע הזמן לשחרר ולהנות מהחיים שלך.
אין סיבה להתקע על בן אדם שלא שווה את זה.
אין סיבה שבגלל בן אדם אחד כל החיים שלך יהיו מלאים בעצב בלבד.
תמשיכי הלאה, ואת תראי שיהיה לך אפילו טוב יותר.
האם זה שווה את זה?
זה שווה את זה שאיכות החיים שלך תרד בגלל בן אדם אחד?
האם זה שווה את זה שתתבודדי ותהיי לבד בגלל בן אדם אחד?
האם זה שווה את זה שתתרחקי מחברים שלך ושתאבדי את כל החברים שלך בגלל בן אדם אחד?
האם זה שווה את זה שתהיי עצובה בכל יום בגלל בן אדם אחד?
אני אגיד לך, זה לא שווה את זה.
זה לא שווה את זה כי אם נפרדתם כנראה יש סיבה.
דברים לא קורים סתם. אם זה קרה אז זה היה אמור לקרות, ואם זה זה אז אתם עוד תחזרו.
זה לא שווה את זה כי הוא כבר התגבר על זה, הוא כבר המשיך הלאה, אין לך למה להתקע. באמת שאין סיבה.
את צריכה להבין שהזמן שלך מוגבל, את צריכה לנצל כל רגע בחיים הכי טוב שרק אפשר.
אם תתקעי ותסבלי עכשיו, את תבזבזי זמן יקר.
תמשיכי הלאה, תזכרי, לא יכול להיות טוב בלי רע.
תלמדי ממה שקרה, תגידי לעצמך שזה היה וזה עבר, שהגיע הזמן לשחרר ולהנות מהחיים שלך.
אין סיבה להתקע על בן אדם שלא שווה את זה.
אין סיבה שבגלל בן אדם אחד כל החיים שלך יהיו מלאים בעצב בלבד.
תמשיכי הלאה, ואת תראי שיהיה לך אפילו טוב יותר.
חיים שלי תקשיבי, זה קרה לי אני זוכרת את זה,כל כך רציתי לבכות והבכי לא יצא לי,פשוט לא,נשארתי ערה עד חמש בבוקר מהשוק,בקושי דיברתי עם מישהו,ורק רציתי להיות לבד, זה היה בחנוכה ואני עברתי את זה לאט לאט,אבל עברתי,ואני כל כך מצטערת על זה עד היום,שלא דיברתי עם מישהו עברתי את זה לבד. פשוט לבד במשך חודשים בערך שמעתי רק שירים עצובים,וההיתי חוזרת לביית נכנסת למיטה ומנסה לבכות ולא מצליחה, היום החמוד הזה ששבר אותי רוצה שנשלים פערים ושנדבר,אני לא רוצה! כי לא בא לי להתאהב שוב בוא, או בכל אחד אחר!!אבל יותר מהכל, אני מרגישה שלמה שגמרתי עם זה,אז יפה שלי עם את צריכה לדבר להתייעץ הכל תדברי איתי❤❤
כשאני הייתי במצבך אמא שלי היתה אומרת לי הלך אחד יבואו עשרה, האמיני לי אמא שלי צודקת
זה נכון בהתחלה זה קשה אבל כל התחלות קשות מסתיימות בשמחה גדולה
זה נכון בהתחלה זה קשה אבל כל התחלות קשות מסתיימות בשמחה גדולה
כמעט כולנו סובלת מהמחלה הזאת
שכחתי איך קוראים אממ אה נזכרתי אהבה
שכחתי איך קוראים אממ אה נזכרתי אהבה
באותו הנושא: