2 תשובות
תתחילי להתמקד בעצמך, אל תשארי בלי משהו לעשות אחרת כל מה שיהיה לך בראש זה השבירת לב, בכל מקרה אל תשבי במיטה ותעמיסי על עצמך עם מוזיקה עצובה.
אויי..
לא נורא הם רק הפסידו אותך, אולי את יכולה להתעודד מספורט, נטפליקס, לצאת עם חברות, גלידה, שוקולד, לפרוק למישהו, מוזיקה או כל דבר אחר :)
לא נורא הם רק הפסידו אותך, אולי את יכולה להתעודד מספורט, נטפליקס, לצאת עם חברות, גלידה, שוקולד, לפרוק למישהו, מוזיקה או כל דבר אחר :)
באותו הנושא: