10 תשובות
למה את חושבת שזה תמיד בכוונה? מה לעשות שרגשות זה לא תמיד הדדי... אי אפשר בכוח להיות עם מישהי, רק כדי שלא ישבר לה הלב...
זה חלק מהחיים
זה חלק מהחיים
אחותי היקרה מי פגע בך
אני לא יודע איזה סוג גבר שובר לב בכוונה לבחורה אם לא מסתדר ביחד זה משהו אחר אבל לא נראלי שיש בנאדם עם לב ששובר לב בכוונה תחילה
שואל השאלה:
איזה בן החליט שאני כבר לא מספיק יפה בשבילו, אני מפחדת שככה כל הבנים שאצא איתם יחשבו.. שאני לא מספיק יפה ויש יותר יפות
איזה בן החליט שאני כבר לא מספיק יפה בשבילו, אני מפחדת שככה כל הבנים שאצא איתם יחשבו.. שאני לא מספיק יפה ויש יותר יפות
אנונימית
הוא לא שווה אותך תאמיני לי יבוא הגבר המושלם שלך זה מגיע בסוף
^^ אם הוא לא רוצה אותך כי את לא מספיק יפה בשבילו, תאמיני לי שהוא לא שווה אותך... תמצאי מישהו יותר טוב
שואל השאלה:
הלוואי שמי שעשה לי את זה יכנס לשאלה
הלוואי שמי שעשה לי את זה יכנס לשאלה
אנונימית
אני לא בן ולא שברתי לאף אחד את הלב
אבל את יודעת- זה קורה, לא תמיד מתכוונים לזה וזה לא בכוונה
פשוט אוהבים אז נפגעים.. אין מה לעשות
אבל את יודעת- זה קורה, לא תמיד מתכוונים לזה וזה לא בכוונה
פשוט אוהבים אז נפגעים.. אין מה לעשות
תאמת שבנות שברו לי את הלב...אני בכיתי איזה חודש אבל בסדר מה אני יכל להגיד
ברו נמצאת בתקופה קשה
באותו הנושא: