5 תשובות
למה לא שאלת אותו?
שואל השאלה:
שכחתי רק כשהגעתי הביתה הבנתי שאיך זה הגיוני כי חלק מהתסמינים זה מחזור לא סדיר
אנונימית
זה הגיוני. לא חייב להיות את כל התסמינים לכולם. לי אישית אין מחזור סדיר אז ניצלת...
שואל השאלה:
אולי בזה ניצלתי אבל האקנה שלי אומר אחרת חחח
אנונימית
פסדר אקנה יש כמעט לכולם