2 תשובות
לא
לא
לא
חסרים לך הורמונים בשחלה אחת.. תצטרכי לקחת גלולות
כע פשוט תשאלי אותו מה זה אומר... או שאינטרנט. יותר יועיל מאתר של בני שממוצע היגלאים בו הוא 16