התחברות
הרשמה
הרופא נשים אמר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות ואמר לי שהתסמינים זה אקנה,השמנת יתר,ועודף שיער גוף ואין לי את שלושתם..
הפרצוף שלי חלק,אני רזה וממש לא שעירה.. אבל כן המחזור לא סדיר הןא אף פעם לא היה סדיר רק ממש פעם עכשיו בא כל חודשיים ובזמן האחרון איחר לחצי שנה..
19 במרץ 2020, 14:21
רפואה נשית
שחלות פוליציסטיות
הריון
מחלות
שחלות
2 תשובות
זה יכול לקרות בעתיד
Ew, PeOpLe
גם לי יש את זה והיה לי רק אקנה
אנונימית
באותו הנושא:
למישהו היו שחלות פוליציסטיות?
יש לי שחלות פוליציסטיות = שיעור יתר, אין מחזור. עכשיו נתנו לי גלולות כאלה וקראתי וכתוב שהן גם מונעות הריון(בת15) כנסו
האם יש סיכוי להחלים מהתסמונת שחלות פוליציסטיות?
הרופא נשים אמר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות.אני לא יכנס להיריון?שאני יהיה גדולה יותר אני ישמין?יהיה לי סרטן?
יש פה מישהי עם שחלות פוליציסטיות?
סימנים לזה שיש לי שחלות פוליציסטיות?
שחלות פוליציסטיות.. מישהי?
מה זה שחלות פוליציסטיות? אפשר להכנס להריון?
עושים לי מחר אולטראסאונד כדי לשלול לי שחלות פוליציסטיות...
שחלות פוליציסטיות והשמנה
היי אני צריכה עזרה.. יש כאן מישהי שיש לה שחלות פוליציסטיות ויכולה לדבר איתי בפרטי דיי דחוף..