9 תשובות
שואל השאלה:
אז לא טוב להתאמן לפני עבודה?
אז לא טוב להתאמן לפני עבודה?
אנונימית
התאמצת כנראה הרבה
כל הכבוד
כל הכבוד
אם עשית אימון חזק שדורש לנוח אחריו, כנראה זה לא מתאים לפני עבודה. תעשי אימון עדין יותר לפני עבודה.
כנראה העמסת על עצמך יותר מדי, או שלא אכלת/שתית לפני
שואל השאלה:
לא אכלתי לפני
לא אכלתי לפני
אנונימית
אז לדעתי הכל ביחד, תנסי לאכול משהו לפני לאנרגיה לשתות מספיק מים ולהעלות בהדרגה את המשקלים והחזרות
שואל השאלה:
אני מתאמנת בשש בבוקר אז כאילו פחות יש רעב בשעה הזאת
אני מתאמנת בשש בבוקר אז כאילו פחות יש רעב בשעה הזאת
אנונימית
אם את מתאמנת בשעה חמש בערך אז תוכלי ארוחת צהריים טובה ומסביה שעתיים לפני האימון בערך כיאלו שאת לא מרגישה מפוצצת (תלוי בבנאדם הזמן בין ארוחת צהריים לאימון )
לא טוב בכלל לא לאכול לפני !!!
באותו הנושא: