16 תשובות
אמיר חצרוני
כן ברור
כן, המלחמה השיפעה על כולנו
קיבלו קצת שכל
כן המון
כן
באותה מידה שימניים הבינו שביבי סתם טיפש
אנונימי
זה לא בהכרח נכון הם פשוט סותמים תפה כי הם יודעים שזה לא הזמן לוויכוחים האלה זה הראש ממשלה שלנו כרגע אנחנו צריכים להיות מאוחדים ולתמוך במדינת ישראל אחרי המלחמה תעשו מה שבאלכם
ראיתי הרבה שמלאנים שנטשו את השמאל אז חדמש מסכימה
אין קשר.
יש הבדל בין שמאל לשמאל קיצוני.

אנשי השמאל הקיצוני יודעים מה החמאס מסוגל לעשות, לא אכפת להם. מבחינתם אנחנו "כבשנו את מדינת פלסטין" , אז לשאלה אני לא חושבת שמישהו מהם עבר צד, אולי חצרוני למרות שתמיד ידעתי שהוא טרול.

ולעיניין יש את השמאל המתון שהוא שמאל של
מירב מיכאלי/לפיד/בנט כזה. אלה שהולכים לקפלן בשבת, והאמת שאני חושבת שבעיקבות המלחמה גדלו האנשים האלה, הרבה אומרים שביבי איכזב אותם מאוד. אני חושבת שכמה עשרות ליכודניקים לא יצביעו לו כבר בבחירות הבאות.
(אומרת בתור ימנית)
ממש לא הימין הכניסו אותנו לממשלה הזאת והוכיחו שהם לא עושים כלום למען הבטחון פה למרות כל הדיבורים שלהם
אנונימית
הם לא נהייו ימניים פשוט לילדים יש הבנה לא טובה של מה זה שמאל ומה זה ימין. רוב השמאלנים לא תומכי טרור, רוב השמאלנים לא חיים בסרט וחושבים ששחרור עזה באמת אפשרי, הרבה שמאלנים משרתים בקרבי וכו' וכו'....
להלחם נגד הטרור ולתמוך בפעולות הצבא העשראלי לא משנה את הדעה הפוליטית שלהם, רובם גם ככה החזיקו בדעות האלה.
רק כי ראית את חצרוני כותב באינסטגרם שהוא מתנגד לחמאס? רק מציין שהוא עדיין שמאלני, אבל פחות קיצוני
^^^^ מירב מיכאלי? את באמת משווה את מירב מיכאלי ללפיד ובנט?
בתור שמלאני ממש לא
כן