12 תשובות
לא, מן הסתם שלא
לע
הצביע בעד ההתנתקות.

שיחרר 1,000 מחבלים עם דם של ישראלים על הידיים.

העביר פרוטקשן לחמאס כל חודש מחדש (ועדיין התושבים בדרום קיבלו כל שבוע מחדש רקטות לבתים שלהם).

מסר את חברון.

שילם פיצויים על אסון המרמרה וירק ללוחמי השייטת בפנים וגרם להם להיראות אשמים על לא עוול בכפם.

הציע למנסור עבאס להיכנס לממשלה שלו, מנסור עבאס סירב וזה מה שהכשיר את בנט לצרף את מנסור עבאס לממשלה שלו אבל עדיין ביבי חוזר על המנטרה שבנט נכנס לממשלת שמאל בזמן שהוא זה שגרם לה להתקיים.

חיבק את רב המרצחים יאסר עראפת ושמר איתו על קשר הדוק ועוד ועוד.
אנונימי
הוא עובר צד במפה הפוליטית כשנוח לו.
לא חושבת שאפשר להגיד שיש לו צד כלשהו במפה הפוליטית
ימין מרכז
תכלס הוא מרכז,אבל הוא יודע למכור את עצמו טוב למצביעים שלו בתור ימני
שמאלני מאוד
לדעתי הוא מרכז
הוא פשוט לא מסתדר עם השמאלנים אז הוא הולך לימנים
הוא שמאלני ולמעשה אם נלמד את כל התושבים בישראל מה זה באמת ימין ושמאל אנחנו נגלה שרוב העם בעצם שמאלני אבל בגלל שהשמאל מבזה את היהדות ורוב העם הוא יהודי אז רוב העם מצביע לימין
לא, הוא לא שמאלני ולא ימני, הוא פשוט כל פעם משנה את דעתו לגבי "ימין" ו"שמאל" כדי שיצביעו לו עוד אנשים, הוא גאון פןליטי, אבל בהחלט לא אומר את דעתו האמיתית
דעתו האמיתית זה קפיטליזם וליברליות, אבל אין הרבה אנשים שתומכים בדעות האלו ולכן הוא התרסק מ32 מנדטים ל19 מנדטים ב1999
בטח
ואלו שאומרים שלא לא בדיוק יודעים מה העמדות שלו
רק בן גביר חברים שנים ההורים שלי מצביעים חו