8 תשובות
כי הם נגד הממשלה.
שואל השאלה:
מה קשור נגד הממשלה שאלתי לגבי עילת הסבירות והוועדה לבחירת שופטים
מה קשור נגד הממשלה שאלתי לגבי עילת הסבירות והוועדה לבחירת שופטים
אנונימי
הם תומכים בחקיקה, יש סרטונים של ח"כ אופוזיציה אומרת את זה מפורש.
הסיבה שהם נגד הרפורמה, היא בגלל שהם נגד הממשלה.
הסיבה שהם נגד הרפורמה, היא בגלל שהם נגד הממשלה.
שואל השאלה:
הם נגד הרפורמה כי הם רוצים להמשיך להיות בראש הפירמידה
הם נגד הרפורמה כי הם רוצים להמשיך להיות בראש הפירמידה
אנונימי
הם בעד:
קישורים מצורפים:
זה לא קשור לשמאל וימין, ולא קשור לממשלה הנוכחית.
בדמוקרטיה יש שלושה רשויות, המבצעת, המחוקקת, והשופטת. כל רשות היא רשות משל עצמה וללא שליטה של רשות אחרת, והם יכולות להתנגד אחת לשנייה, ובכך למנוע דיקטטורה. בישראל אנחנו במצב לא טוב ששתי רשויות (הממשלה והכנסת) הם באותה שליטה, בגץ זאת הרשות השלישית (השופטת), הרפורמה מנסה לגרום לזה שהרשות השלישית תהיה גם בשליטתה של שני הרשויות האחרות, וזה יצור לנו דיקטטורה, כי אין מי שיעצור את הרשויות מלעשות מה שהם ירצו.
ההגדרה של דיקטטורה:
דִּיקְטָטוּרָה (בעברית: רוֹדָנוּת) היא שיטת ממשל שבה נשלטת המדינה על ידי מנהיג או קבוצת מנהיגים, המחזיקים בסמכויות שלטוניות כמעט או בכלל ללא מגבלות, כך ששלוש הרשויות המחוקקת, המבצעת והשופטת נשלטות בצורה מוחלטת על-ידי ההנהגה.
אנשים לא רוצים לחיות בדיקטטורה, והממשלה כרגע מאוד שמרנית וימנית קיצונית (קיצון זה אף פעם לא טוב), היא ממשלה שוביניסטית, הומופובית וגזענית. אז ממשלה כזאת בשילוב עם דיקטטורה=מצב ממש ממש ממש רע. מן הסתם שאנשים יתנגדו לזה.
אגב, רק אציין שלפי סקרים שנעשים כרגע, הגוש של ביבי הוא לא החזק ביותר כרגע.בדמוקרטיה יש שלושה רשויות, המבצעת, המחוקקת, והשופטת. כל רשות היא רשות משל עצמה וללא שליטה של רשות אחרת, והם יכולות להתנגד אחת לשנייה, ובכך למנוע דיקטטורה. בישראל אנחנו במצב לא טוב ששתי רשויות (הממשלה והכנסת) הם באותה שליטה, בגץ זאת הרשות השלישית (השופטת), הרפורמה מנסה לגרום לזה שהרשות השלישית תהיה גם בשליטתה של שני הרשויות האחרות, וזה יצור לנו דיקטטורה, כי אין מי שיעצור את הרשויות מלעשות מה שהם ירצו.
ההגדרה של דיקטטורה:
דִּיקְטָטוּרָה (בעברית: רוֹדָנוּת) היא שיטת ממשל שבה נשלטת המדינה על ידי מנהיג או קבוצת מנהיגים, המחזיקים בסמכויות שלטוניות כמעט או בכלל ללא מגבלות, כך ששלוש הרשויות המחוקקת, המבצעת והשופטת נשלטות בצורה מוחלטת על-ידי ההנהגה.
אנשים לא רוצים לחיות בדיקטטורה, והממשלה כרגע מאוד שמרנית וימנית קיצונית (קיצון זה אף פעם לא טוב), היא ממשלה שוביניסטית, הומופובית וגזענית. אז ממשלה כזאת בשילוב עם דיקטטורה=מצב ממש ממש ממש רע. מן הסתם שאנשים יתנגדו לזה.
אגב, רק אציין שלפי סקרים שנעשים כרגע, הגוש של ביבי הוא לא החזק ביותר כרגע.
בדמוקרטיה יש שלושה רשויות, המבצעת, המחוקקת, והשופטת. כל רשות היא רשות משל עצמה וללא שליטה של רשות אחרת, והם יכולות להתנגד אחת לשנייה, ובכך למנוע דיקטטורה. בישראל אנחנו במצב לא טוב ששתי רשויות (הממשלה והכנסת) הם באותה שליטה, בגץ זאת הרשות השלישית (השופטת), הרפורמה מנסה לגרום לזה שהרשות השלישית תהיה גם בשליטתה של שני הרשויות האחרות, וזה יצור לנו דיקטטורה, כי אין מי שיעצור את הרשויות מלעשות מה שהם ירצו.
ההגדרה של דיקטטורה:
דִּיקְטָטוּרָה (בעברית: רוֹדָנוּת) היא שיטת ממשל שבה נשלטת המדינה על ידי מנהיג או קבוצת מנהיגים, המחזיקים בסמכויות שלטוניות כמעט או בכלל ללא מגבלות, כך ששלוש הרשויות המחוקקת, המבצעת והשופטת נשלטות בצורה מוחלטת על-ידי ההנהגה.
אנשים לא רוצים לחיות בדיקטטורה, והממשלה כרגע מאוד שמרנית וימנית קיצונית (קיצון זה אף פעם לא טוב), היא ממשלה שוביניסטית, הומופובית וגזענית. אז ממשלה כזאת בשילוב עם דיקטטורה=מצב ממש ממש ממש רע. מן הסתם שאנשים יתנגדו לזה.
אגב, רק אציין שלפי סקרים שנעשים כרגע, הגוש של ביבי הוא לא החזק ביותר כרגע.בדמוקרטיה יש שלושה רשויות, המבצעת, המחוקקת, והשופטת. כל רשות היא רשות משל עצמה וללא שליטה של רשות אחרת, והם יכולות להתנגד אחת לשנייה, ובכך למנוע דיקטטורה. בישראל אנחנו במצב לא טוב ששתי רשויות (הממשלה והכנסת) הם באותה שליטה, בגץ זאת הרשות השלישית (השופטת), הרפורמה מנסה לגרום לזה שהרשות השלישית תהיה גם בשליטתה של שני הרשויות האחרות, וזה יצור לנו דיקטטורה, כי אין מי שיעצור את הרשויות מלעשות מה שהם ירצו.
ההגדרה של דיקטטורה:
דִּיקְטָטוּרָה (בעברית: רוֹדָנוּת) היא שיטת ממשל שבה נשלטת המדינה על ידי מנהיג או קבוצת מנהיגים, המחזיקים בסמכויות שלטוניות כמעט או בכלל ללא מגבלות, כך ששלוש הרשויות המחוקקת, המבצעת והשופטת נשלטות בצורה מוחלטת על-ידי ההנהגה.
אנשים לא רוצים לחיות בדיקטטורה, והממשלה כרגע מאוד שמרנית וימנית קיצונית (קיצון זה אף פעם לא טוב), היא ממשלה שוביניסטית, הומופובית וגזענית. אז ממשלה כזאת בשילוב עם דיקטטורה=מצב ממש ממש ממש רע. מן הסתם שאנשים יתנגדו לזה.
אגב, רק אציין שלפי סקרים שנעשים כרגע, הגוש של ביבי הוא לא החזק ביותר כרגע.
שואל השאלה:
מלא מלל אבל בתכלס את לא צודקת.
מלא מלל אבל בתכלס את לא צודקת.
אנונימי
^^כרגע אין הפרדת רשויות:
אם כנסת מחוקקת חוק - בג"ץ לקח לו את הסמכות לפסול.
(למשל חוק הלאום, שבג"ץ קבע שיש לו סמכות לפסול חוק יסוד)
בג"ץ יכול לחוקק חוקים בצורה של פרשנות.
למשל: לפי החוק אסור למי שתומך טרור לרוץ לכנסת, חנין זועבי ניסתה להבריח נשק לחמאס, וניסתה לרוץ.
בג"ץ פירש את בחוק, כך שהיא יכולה לרוץ.
אם הממשלה נותנת מדיניות או עושה מינוי - בג"ץ יכול לבטל אותה, אם המדיניות או המינוי היא לא חוקית - אין לי בעיה.
אבל אם היא חוקית בג"ץ פוסל, בטענה שלפי דעתו הפוליטית היא לא סבירה.
למשל: שר הביטחון לשעבר ליברמן, החליט שלא להכניס משפחות מחבלים לטקס הזכרון.
בג"ץ קבע שלא להכניס תומכי טרור זה לא סביר, ושינה את המדיניות.
הכנסת:
1)לחוקק/לשנות/לבטל חוקים.
הממשלה:
1) קביעת מדיניות.
2) מינויים.
בג"ץ:
1) לפסול,לפרש(לחוקק), לשנות, חוקים של הכנסת.
2) לשנות/לפסולמדיניות ממשלה חוקית.
3) לפסול/ למנות מינויים
4) סמכויות של בג"ץ בכללי
בג"ץ מגביל את הכנסת ואת הממשלה, הכנסת והממשלה לא יכולים להגביל את בג"ץ.
כיום איו איזון רשויות, כי בג"ץ שולט בכולם, הרפורמה תיתן איזון בין הרשיות.
'וימנית קיצונית"
היא ממש לא ימנית קיצונית!
השמאל הפך ליותר קיצוני, לכן השמאל החלש נראה לו ימני, והימין נראה קיצוני.
"שוביניסטית, הומופובית וגזענית. "
שקר אחר שקר אחר שקר.
1) היא לא שוביניסטית, עובדה שהייתה פריימריז ברוב מפלגות הקואליציה (בניגוד לאופוזיציה).
2) היא לא המופובית, להזכיר לך שממשלה הקודמת ישבה עם תומכת הטרור רה"מ?
3) גזענית, זה כלל לא נכון, ואתה יודע את זה.
"אגב, רק אציין שלפי סקרים שנעשים כרגע, הגוש של ביבי הוא לא החזק ביותר כרגע"
הסקרים הם הרי לא אמינים, לפני הבחירות הקודמות, הסקרים הראו שלימינה יהיה 17 מנדטים.
בפועל: 6 מנדטים.
אם כנסת מחוקקת חוק - בג"ץ לקח לו את הסמכות לפסול.
(למשל חוק הלאום, שבג"ץ קבע שיש לו סמכות לפסול חוק יסוד)
בג"ץ יכול לחוקק חוקים בצורה של פרשנות.
למשל: לפי החוק אסור למי שתומך טרור לרוץ לכנסת, חנין זועבי ניסתה להבריח נשק לחמאס, וניסתה לרוץ.
בג"ץ פירש את בחוק, כך שהיא יכולה לרוץ.
אם הממשלה נותנת מדיניות או עושה מינוי - בג"ץ יכול לבטל אותה, אם המדיניות או המינוי היא לא חוקית - אין לי בעיה.
אבל אם היא חוקית בג"ץ פוסל, בטענה שלפי דעתו הפוליטית היא לא סבירה.
למשל: שר הביטחון לשעבר ליברמן, החליט שלא להכניס משפחות מחבלים לטקס הזכרון.
בג"ץ קבע שלא להכניס תומכי טרור זה לא סביר, ושינה את המדיניות.
הכנסת:
1)לחוקק/לשנות/לבטל חוקים.
הממשלה:
1) קביעת מדיניות.
2) מינויים.
בג"ץ:
1) לפסול,לפרש(לחוקק), לשנות, חוקים של הכנסת.
2) לשנות/לפסולמדיניות ממשלה חוקית.
3) לפסול/ למנות מינויים
4) סמכויות של בג"ץ בכללי
בג"ץ מגביל את הכנסת ואת הממשלה, הכנסת והממשלה לא יכולים להגביל את בג"ץ.
כיום איו איזון רשויות, כי בג"ץ שולט בכולם, הרפורמה תיתן איזון בין הרשיות.
'וימנית קיצונית"
היא ממש לא ימנית קיצונית!
השמאל הפך ליותר קיצוני, לכן השמאל החלש נראה לו ימני, והימין נראה קיצוני.
"שוביניסטית, הומופובית וגזענית. "
שקר אחר שקר אחר שקר.
1) היא לא שוביניסטית, עובדה שהייתה פריימריז ברוב מפלגות הקואליציה (בניגוד לאופוזיציה).
2) היא לא המופובית, להזכיר לך שממשלה הקודמת ישבה עם תומכת הטרור רה"מ?
3) גזענית, זה כלל לא נכון, ואתה יודע את זה.
"אגב, רק אציין שלפי סקרים שנעשים כרגע, הגוש של ביבי הוא לא החזק ביותר כרגע"
הסקרים הם הרי לא אמינים, לפני הבחירות הקודמות, הסקרים הראו שלימינה יהיה 17 מנדטים.
בפועל: 6 מנדטים.
באותו הנושא: