9 תשובות
לגמרי, בעיקר השמלאנים שחושבים שיש פה כיבוש
לא ,
אבל מסכימים שאתה מכליל קבוצה של אנשים ללא ביסוס או סיבה
מה שנכון נכון
לא רואה מה הבעיה פה
רק שאני ילד טוב תל אביב לא ירושלים
אנונימי
שואל השאלה:
אתם מצד אחד תומכים בגייז ומצד שני תומכים בערבים שרוצים לחסל אותם אז מה ההיגיון פה, סתם צבועים
אנונימי
^^ לא מפתיע התל אביב
אנונימי
להיות שמאלני לא בהכרח קשור לערבים
זה פשוט שיוויון כללי
לא תומך בערבים
מבחינתי עונש מוות למחבלים
אבל אין לי בעיה שהערבים הרגילים יחיו איתנו
מה שהימניים הגזענים לא יכולים להבדיל בין מחבל לערבי רגיל
אנונימי
אנחנו לא רק חושבים שאנחנו, אנחנו באמת
אנונימית
לא. כל הכללה היא מוטעה