4 תשובות
פשוט תתיחסי אליהם ככה למשך זמם ואז זה יתפוס
תדמייני הרבה ממנו
תקשיבי אני מכיר את זה אני תמיד מתבלבל בלשונות פנייה של אנשים
סהכ הוא לא מגדיר את עצמו ותקראי לו ברבים
סהכ הוא לא מגדיר את עצמו ותקראי לו ברבים
הגיוני שיקח לך זמן להתרגל והם גם צריכים לקבל את זה כי זה דבר שקשה להתרגל אליו, גם אם הם היו מחליפים שם היה לוקח לך זמן אז לשון פנייה, זה בסדר את תתרגלי
באותו הנושא: