7 תשובות
...לא
אולי את.ה רואה הרבה כאלה כי עכשיו בימינו ניהיה יותר ביטחון עצמי לאנשים והםן מרגישות.ים יותר בטוח עם עצמןם
זה לא נהיה טרנד
זה נהיה מוכר וחוקי
כמו שכשהתחילו להתייחס לאנשים שכותבים ביד שמאל כאל בני אדם כמות האנשים שכותבים ביד שמאל "עלתה" כביכול ל12 אחוז
זה נהיה מוכר וחוקי
כמו שכשהתחילו להתייחס לאנשים שכותבים ביד שמאל כאל בני אדם כמות האנשים שכותבים ביד שמאל "עלתה" כביכול ל12 אחוז
שואל השאלה:
זה כן נהיה טרנד לא מבין למה אתם מכחישים
זה כן נהיה טרנד לא מבין למה אתם מכחישים
למה לדעתך זה נהיה טרנד?
שואל השאלה:
בגלל הטיקטוק
בגלל הטיקטוק
לא, התכוונתי מה גורם לך לחשוב שזה טרנד?
באותו הנושא: