6 תשובות
פשוט תנסי לדבר עליו כמה שיותר בראש אם את רוצה לנסות להתרגל, כאילו תצרי משפטים ותדברי עליו בלשון זכר או רבים, מה שיותר נוח לך.
אבל בכל מקרה, אני בטוחה שאם תדברי אליהם בטעות בלשון נקבה ותתקני את עצמך אחר כך הם יבינו, זה בסדר גמור לא להתרגל מהר ולשכוח לפעמים, פשוט תתנצלי במקרה וזה קורה ותתקני את עצמך.
תגידי לעצמך בראש מלא פעמים שהוא כבר לא נקבה, תדמייני שאת פונה אליו בלשון פנייה שהוא לא היא/את
ואם את לא מצליחה, את יכולה לומר לו שאת מצטערת ושאת באמת מכבדת אותו ותומכת בו ופשוט טיפה קשה לך להתרגל אבל את תשתדלי ולאט לאט תתרגלי
תנסי ואם תטעי פשוט תתקני את עצמך מיד אחריי העיקר הוא שאת מנסה
אם תעשי טעות זה בסדר זה קורה פשוט תתקני את עצמך, מה שחשוב זה שאת מכבדת אותו
פשוט תבקשי ממנו לתקן אותך כשאת קוראת לו בנקבה, וככה תתרגלי מהר.

את חברה מעולה
תנסי לומר את זה לכרית או לתרגל בבית
באותו הנושא: