14 תשובות
חד משמעית כן
יהיה לי מאוד מאוד קשה עם זה אם להיות כנה.
בתור טרנס בעצמי לא רק שאני אתמוך אני אגן עליהם עם השיניים
לא הייתי נותן לו או לה לקחת הורמונים וניתוחים לפני גיל 18
יהיה לי קשה,אם אגיד שלא אני אשקר. אבל כמובן שכן.
כן כי כמו שאני הייתי רוצה שיקבלו אותי ככה אני אקבל גם את הילדים שלי ולא יעז לעשות לו משהו רע או לא לתמוך בו או מי שהוא רוצה להיות
כן.

ובתגובה לתגובה: לא עושים תהליכים בלתי הפיכים בילדות.
נונבינארי? מה זה בכלל
זה מי שהמגדר שלו לא גבר או אישה^
^ממליץ לך לקרוא על דיספוריה מגדרית
לא
נולדת בן אתה בן נולדת בת את בתת מה קשה
נטייה מינית זה עוד בסדר אני אנסה להתגבר
אנונימית