9 תשובות
שואל השאלה:
דובר צהל אמנם אמר כאילו שזה לא אנחנו אבל יש פייק בכל מקום כבר אני לא יודעת למה להאמין..
אנונימית
אין באמת ככ הרבה נפגעים כמו שהם הפיצו
זו רקטה שלהם
הם פיצצו את זה לעצמם, טיל שניסו לשגר לחיפה (מאוד חזק ועוצמתי) ונפל אצלם
ליטרלי יש צילומים שמראים שזה טיל של הגיאהד שפגע בהם
חוץ מזה, אם זו הייתה הפצצה ישראלית, זה היה אמור לעשות יותר נזק
אנונימית
כיפת ברזל

אף פעם לא ראינו מה הטילים שלהם עושים ומדובר בבית חולים שזה מבנה עם הרבה אנשים לרוב חלשים שלא יכולים לברוח ומדובר במבנה של עזה שהעדיפו לבנות טילים על פני לוודא שהוא יתמודד עם אחד

אבל כן קיין סיכוי שמשקרים לנו
אנונימי
את באמת חושבת שאם הצבא היה עושה פשאלה כזאת הוא היה מספר לנו ?
קודם כל הם היו מנסים להסתיר את זה מהעולם ,לכן להתוודות על מעשה זה בלתי אפשרי .
אנונימית
שואל השאלה:
זה בדיוק מה שאני אומרת, איך אפשר לדעת שזה אמיתי?
לגבי הכיפת ברזל, יש לא מעט טילים שכיפת ברזל מפספסת, גם בעיר שלי נפלו כמה, זה לא עד כדי כך קטלני זה מוריד דירה בדרכ לא מעבר... לפי מה שראיתי.
לגבי הצילומים, גם אי אפשר להאמין בהכרח.

הקטע זה שזה מעצבן שאנשים באינטרנט מאמינים לכל דבר שהם רואים בחדשות ומאשימים אותנו כי יש מלא פייק ניוזס אבל אנחנו לא יכולים להאשים אותם בזה ולעשות אותו דבר, אי אפשר להאמין לכל.
קורות פאשלות. לא בהכרח שזאת אחת אבל אין לדעת
אנונימית
ראיתי את הסרטון שמוכיח את זה אבל מישהו יכול לשלוח אותו אלי כי השאלה הקודמת שבה הוא היה נמחקה
אנונימי
כיפת ברזל כמעט אף פעם לא מפספסת
כנראה מה שקרה זה שהיו רסיסים שעשו את הנזק
אנונימי