9 תשובות
שאלה טובה האמת.. אני חושב שיעשו בקופות החולים בגלל התנאים שהחיסון צריך להיות שמור בהם
^ דווקא כן מחסנים בחלק מבתי הספר לשפעת
כן כנראה..
שואל השאלה:
^ חחח את יודעת שיש תלמידים מעל גיל 16 כע?
אני חושב שישתמשו בשניהן כדי לחסן כדי לא לגרום להתקהלות ועומס משני הצדדים.
4AM
אה אמאלה נכון יכון כבר מעל גיל 16 אז יש מצב סורי
נראלי שקופות חולים
עד גיל 16 אסור להתחסן אז אממ לא נראה לי
כן אבל לא נראה לי שיבקשו מהתלמידים האלה להתחסן בזמן שחצי או שליש או רבע מהבית ספר לא יכול להתחסן..