9 תשובות
שאלה טובה האמת.. אני חושב שיעשו בקופות החולים בגלל התנאים שהחיסון צריך להיות שמור בהם
^ דווקא כן מחסנים בחלק מבתי הספר לשפעת
כן כנראה..
שואל השאלה:
^ חחח את יודעת שיש תלמידים מעל גיל 16 כע?
^ חחח את יודעת שיש תלמידים מעל גיל 16 כע?
אני חושב שישתמשו בשניהן כדי לחסן כדי לא לגרום להתקהלות ועומס משני הצדדים.
אה אמאלה נכון יכון כבר מעל גיל 16 אז יש מצב סורי
נראלי שקופות חולים
עד גיל 16 אסור להתחסן אז אממ לא נראה לי
כן אבל לא נראה לי שיבקשו מהתלמידים האלה להתחסן בזמן שחצי או שליש או רבע מהבית ספר לא יכול להתחסן..
באותו הנושא: