10 תשובות
חוצפה
מזעזע
אוי אני מת
וואי זה מזעזע
ואוו זה ממש מעצבן
שלא סתם רשום דבר כזה.
כנראה יש סיבה שזה רשום.
שיש סיבה שזה כתוב.
שמעתי הרבה מקרים שאנשים סיפרו על רשלנות בבית חולים שקרובי משפחה שלהם לא קיבלו את הטיפול הנכון או נשלחו למחלקת קורונה סתם ככה , וזה באמת מזעזע אבל לא נראה לי כל כך מכבד לרשום את זה על הקבר
אנונימית
אוקיי יש אחיות שהתחילו לבכות ולצאת על הרופאים על הרשלנות שלהם ולפי מה שהן מספרות הם ממש עושים את זה בכוונה
זה לא באמת רשלנות
זה רצח
הם בכוונה הורגים אנשים באלגנטיות אם נקרא לזה ככה
ורק האחיות השפויות לא הבינו למה הרופאים פתאום כלכך אדישים כולל המנהלים
תארו לכם הייתם עכשיו עובדים בבית חולים פתאום קולטים שהרופאים אדישים במיוחד למטופלים ונותנים טיפולים לא תואמים בכלל ואתם מתחילים לשאול ולהתלונן ולהתחנן לרופא שיטפל כמו שצריך אבל הוא לא מקשיב ואז הולכים למנהלים ואומרים את זה והם גם כמו הרופא ואתם היחידים שאכפת להם מהחולה
איזה מתסכל זה בטח שהייתם בוכים
אומנם הן לא בארץ אבל זה משהו שקורה בכל העולם ודווקא סביב עניין הקורונה שכל זה הזוי מהתחלה
חוץ מזה מלא משקרים שאנשים מסויימים מתים מקורונה והם בכלל מתו ממשהו אחר
משקרים שאין מחלות רקע אבל כשבודקים באמת לאותו אדם היו מלא מחלות רקע או סרטן וכאלה זה לא מקרה 1 או 2 זה המון כולל ילדים
אנשים גם בתגובות ברחבי העולם בכתבות כולל בישראל מתלוננים על בני משפחה שלהם שתכלס נרצחו או ששיקרו עליהם והמשפחה ידעה שהיה להם סרטן לדוגמא
המשפחה שלה יודעת יותר טוב מה היה שם מאיתנו
הם היו שם הם ראו והבינו מה קורה
הם כתבו את זה על הקבר שלה כמחאה
לא סתם משעמם להם
זה לא באמת רשלנות
זה רצח
הם בכוונה הורגים אנשים באלגנטיות אם נקרא לזה ככה
ורק האחיות השפויות לא הבינו למה הרופאים פתאום כלכך אדישים כולל המנהלים
תארו לכם הייתם עכשיו עובדים בבית חולים פתאום קולטים שהרופאים אדישים במיוחד למטופלים ונותנים טיפולים לא תואמים בכלל ואתם מתחילים לשאול ולהתלונן ולהתחנן לרופא שיטפל כמו שצריך אבל הוא לא מקשיב ואז הולכים למנהלים ואומרים את זה והם גם כמו הרופא ואתם היחידים שאכפת להם מהחולה
איזה מתסכל זה בטח שהייתם בוכים
אומנם הן לא בארץ אבל זה משהו שקורה בכל העולם ודווקא סביב עניין הקורונה שכל זה הזוי מהתחלה
חוץ מזה מלא משקרים שאנשים מסויימים מתים מקורונה והם בכלל מתו ממשהו אחר
משקרים שאין מחלות רקע אבל כשבודקים באמת לאותו אדם היו מלא מחלות רקע או סרטן וכאלה זה לא מקרה 1 או 2 זה המון כולל ילדים
אנשים גם בתגובות ברחבי העולם בכתבות כולל בישראל מתלוננים על בני משפחה שלהם שתכלס נרצחו או ששיקרו עליהם והמשפחה ידעה שהיה להם סרטן לדוגמא
המשפחה שלה יודעת יותר טוב מה היה שם מאיתנו
הם היו שם הם ראו והבינו מה קורה
הם כתבו את זה על הקבר שלה כמחאה
לא סתם משעמם להם
באותו הנושא: