התחברות
הרשמה
אני מרגישה נחותה ובדיכאון לא יודעת למה, מה לעשות?!
18 במאי 2013, 00:15
דיכאון
נפש
חיזור
אהבה
מצב רוח
רגשות
2 תשובות
לחשוב על הצד החיובי של החיים
או פשוט לראות סרט קומדיה (:
l
lana banana
תשמעי מוזיקה /תאכלי משהו מתוק שאת אוהבת/ תחשבי אופטימי/ לכי לישון ^^
j
just another brick in the wall
באותו הנושא:
למה ביהדות האישה כזאת נחותה? הם אומרים כל יום "ברוך שלא עשני אישה", אישה פסולה לעדות, לא יורשת וכן הלאה והלאה.
מרגיש כל הזמן נחות בגלל המוצא שלי (19)
אני מרגישה שאני בדיכאון כבר שנה.. (כנסו בבקשה)
אני יודע שזאת שאלה מעצבנת, אבל מי שאתאיסט מרגיש את הדיכאון שבחוסר אמונה?
מרגיש בדיכאון עמוק - אני בדיכאון תופת, מבולבל ולא יודע מה לעשות עם החיים שלי, מרגיש שאין לי כלום בחיים, הצילו!
אני בת 14 ואני אוהבת בנות ואני יודעת שזה הדבר הכי גדול ומשמעותי שקורה לי בחיים ואין לי אף אחד. אני מרגישה בדיכאון,
אני מרגישה נחותה, ולא רצויה מה לעשות?
אני מרגישה כאילו הדיכאון שוב מתחיל.. (המשך)
מוזר שאני מרגישה נחותה ליד אנשים שיפים יותר ממני?
אני מרגישה שאין לי כוח יותר לכלום, זה חלק מדיכאון?
החברה הכי טובה שלי מושלמת בכל דבר ואני מרגישה כל כך נחותה לידה. מה לעשות?