4 תשובות
שואל השאלה:
סליחה שאני כותב את זה כאן אבל את לא היחידה שטועה אני בן! לא בת כתוב *זה עם החיוך הכובש לא זאת!. מה שאמרו לי שזה נכון אבל בהליכה מפעילים את השרירים יותר זמן
זה לא נכון, ריצה זה יותר מרזה כי את יותר מתאמצת ומפעילה שרירים.
זה לא נכון
אני לא חושבת, בריצה מופעלים יותר שרירים