התחברות
הרשמה
פעם הייתי ישנה רק עם תחתונים זה מוזר?
15 באוקטובר 2023, 02:04
תחתונים
6 תשובות
לא
A
AKTIMEL
לא
פ
פרד פיגלהורן
לא
P
Primadona girl
זה נוח
לא
א
אנִי
לא
ש
שיבוש גלובלי
אני עדיין ישנה רק בתחתונים
ש
שלוקמהבלו
באותו הנושא:
זה בסדר שאני ישנה רק עם תחתונים?
זה מוזר שאני ישנה בלי תחתונים ובלי מכנס?
בת שישנה עם תחתונים זה מוזר?
זה מוזר שבלילה אני ישנה עם תחתונים ולא עם מכנסיים?
זה מוזר שאני ישנה עם תחתונים וטישרט?
האם בנות ישנות עם תחתונים כמו שבנים ישנים עם תחתונים ?
האם אתם ישנים עם תחתונים או בלי תחתונים?
אני ואח שלי ישנים באותו החדר ואני ישנה עם תחתונים וגוזייה, האם זה בסדר?
זה מוזר שאני ישנה תמיד בלי תחתונים? (עם פיג'מה כן?)
אני ישנה בלי תחתונים זה בסדר?
האם אתם ישנים עם תחתונים ובנות עם חזייה ותחתונים או עם בגדים?